معرفی اعضای هیات مدیره جدید کارخانه ماشین‌سازی تبریز/ تعیین مدیرعامل جدید طی هفته جاری

فرماندار تبریز از شروع به کار هیات مدیره جدید گروه ماشین سازی تبریز خبر داد و گفت: هیات مدیره جدید این گروه با ابلاغ سازمان خصوصی سازی و حضور نماینده این سازمان معرفی و آغاز به کار کردند.

image_pdfimage_print

با ابلاغ سازمان خصوصی سازی؛ هیات مدیره جدید گروه ماشین‌سازی تبریز شروع به کار کرد/ معرفی مدیرعامل جدید طی هفته جاری

فرماندار تبریز از شروع به کار هیات مدیره جدید گروه ماشین سازی تبریز خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، “رحیم شهرتی فر” از شروع به کار هیات مدیره جدید گروه ماشین سازی تبریز خبر داد و گفت: صبح امروز هیات مدیره جدید این گروه با ابلاغ سازمان خصوصی سازی و حضور نماینده این سازمان معرفی و آغاز به کار کردند.

وی افزود: با مستقر شدن هیات مدیره جدید در این شرکت انتظار می رود مدیرعامل جدید گروه ماشین سازی تبریز طی هفته جاری مشخص شود.

با حکم رئیس سازمان خصوصی سازی «محمد فروغی اصل»، «حابل زادبود»، «حمیدرضا ایلخانی» و «رحمان طالبی» به عضویت هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز در آمدند.

همچنین «محمدرضا منتخبی»، «حبیب امین زاده قوی فکر»، حمید رزم جو»، «محمدعلی عسگری» و «علی خاندانی» نیز به عضویت هیات مدیره شرکت ریخته گری گروه ماشین سازی تبریز درآمدند.

بر اساس این  گزارش ، استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرده است حل مشکلات گروه ماشین سازی تبریز از اولویت های مهم مدیریت استان است.

“اسماعیل جبارزاده” افزود: ما خوشحالیم که در سایه تلاش های وزارت اقتصاد، گروه ماشین سازی بالاخره پس از سال ها متولی مشخصی پیدا کرد و این در حالی است که در گذشته این شرکت بدون متولی خاصی بود. الان متولی گروه ماشین سازی تبریز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در راس آن دکتر ربیعی است.

وی همچنین با توجه به وکالت صندوق بازنشستگی فولاد به سازمان خصوصی سازی برای واگذاری سهام این گروه، گفت: با هماهنگی وزیر تعاون گروه ماشین سازی تبریز به یکی از شرکت های زیر مجموعه این وزراتخانه واگذار خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماشین سازی تبریز صنعتی استراتژیک برای کشور است و معتقدیم محصولات این شرکت برای توسعه صنعتی کشور لازم است. ما محصولات ماشین سازی را صادر نیز می کنیم و به کارگران این گروه و مردم اطمینان می دهیم نگرانی در خصوص ماشین سازی تبریز وجود نخواهد داشت و با همکاری وزارت تعاون و وزارت اقتصاد این شرکت معظم را سامان دهی کرده و در مسیر توسعه قرار خواهیم داد.

جبارزاده گفت: اگر گروه ماشین سازی تبریز به یکی از زیرمجموعه های قدر وزارت تعاون واگذار شود، خیال ما نیز راحت تر خواهد بود که ماشین سازی تبریز در مسیر توسعه قرار می گیرد.

انتهای خبر