انتصاب جدید در استانداری آذربایجان شرقی

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری معرفی شد

علی نواداد با اشاره به تشکیل معاونت اقتصادی در استانداری، اظهار داشت: این معاونت مسوولیت سنگینی در حوزه اقتصادی بر عهده دارد لذا باید افراد توانمند اداره امور را در اختیار داشته باشند.

image_pdfimage_print

طی حکمی ؛ حمید هاشم‌زاده به عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجانشرقی منصوب شد

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر این که مدیران باید در انجام کارها سعه صدر داشته باشند، افزود: مدیری که با سعه‌ صدر با مسایل برخورد کند، مشکلات کمتری خواهد داشت.

علی نواداد در جلسه معارفه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان ‌شرقی، با اشاره به تشکیل معاونت اقتصادی در استانداری، اظهار داشت: این معاونت مسوولیت سنگینی در حوزه اقتصادی بر عهده دارد لذا باید افراد توانمند اداره امور را در اختیار داشته باشند.

وی ادامه داد: انتخاب استان آذربایجان شرقی به عنوان استان الگو در بحث اقتصاد مقاومتی، مسوولیت حوزه اقتصادی دوچندان شده است و باید با تمام توان تلاش کنیم تا وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس وزرای گردشگری آسیا در تبریز، ابراز امیدواری کرد این اجلاس منجر به نتایج مثبتی در راستای توسعه و پیشرفت استان شود.

در این جلسه حمید هاشم‌زاده به عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری که یکی از دفاتر جدید زیرمجموعه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری است، معرفی شد.

انتهای خبر