اظهارات سخنگوی وزارت کشور درباره استعفای استاندار اصفهان

سخنگوی وزارت کشور گفت: موضع وزارت کشور درباره استاندار اصفهان، موضع سابق است و هنوز تغییری در این زمینه ایجاد نشده است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سلمان سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برخی اخبار درباره استعفای رسول زرگرپور استاندار اصفهان اظهار داشت: من شب گذشته هم در مصاحبه […]

image_pdfimage_print
آخرین اخبار درباره وضعیت استاندار اصفهان
سخنگوی وزارت کشور گفت: موضع وزارت کشور درباره استاندار اصفهان، موضع سابق است و هنوز تغییری در این زمینه ایجاد نشده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، سلمان سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برخی اخبار درباره استعفای رسول زرگرپور استاندار اصفهان اظهار داشت: من شب گذشته هم در مصاحبه خود اعلام کرده بودم بحث جابه‌جایی و تغییر استاندار اصفهان در دست بررسی است و در صورت تغییر یا جابه‌جایی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی پیرامون اینکه آیا این موضع در وزارت کشور همچنان وجود دارد، ادامه داد: این موضع، موضع وزارت کشور بوده و موضع جدیدی در این باره ایجاد نشده است.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: به محض اینکه موضع وزارت کشور در این باره تغییر کند، این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.

zargar-pour

گفتنی است، در روزهای گذشته شایعات مختلفی درباره استعفای رسول زرگرپور، استاندار اصفهان به گوش می‌رسید اما شب گذشته، سخنگوی وزارت کشور در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر استعفای استاندار اصفهان اظهار داشت: آقای زرگرپور از استانداری اصفهان استعفا نداده است، هرچند که او اعلام کرده بود که بحث تغییر و جابه‌جایی وی، در دست بررسی است.

نکته قابل توجه اینکه استاندار اصفهان صبح امروز نیز با مدیرکل امور استان‌های حوزه هنری کشور دیدار کرد؛ این دیدار به منظور معرفی رئیس جدید حوزه هنری اصفهان صورت گرفت.

دیروز برخی رسانه ها نوشته بودند “با پذیرش استعفای استاندار اصفهان، حسین رضایی رئیس پیشین سازمان حج و زیارت در دولت اصلاحات، به عنوان استاندار پیشنهادی از سوی وزارت کشور به هیات دولت معرفی شده و احتمالا فردا در خصوص وی تصمیم‌گیری می‌شود.”

انتهای خبر