تجلیل هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز از مدیر رسانه‌ای سابق این تیم و دبیر سرویس ورزشی اعتدال پرس

طی مراسمی با حضور هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز از تلاش های مدیر رسانه ای سابق این تیم و دبیر سرویس ورزشی پایگاه خبری اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)،تجلیل به عمل آمد .

image_pdfimage_print

%d9%85%d9%88%d8%ad%d8%af

طی مراسمی با حضور هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز از تلاش های مدیر رسانه ای سابق این تیم و دبیر سرویس ورزشی پایگاه خبری اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)،تجلیل به عمل آمد .
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در این مراسم گفت: آقای موحد از جمله کسانی بودند که نقش به سزایی در صعود تیم به لیگ برتر داشتند و با مدیریت خوب توانستند فضای سالم رسانه‌ای برای صعود تیم فراهم کنند.
وی افزود: متاسفانه با توجه به عارضه قبلی که برای ایشان پیش آمد، نتوانستیم در این فصل نیز از تجارب ارزنده شان استفاده کنیم.
سهرابی ادامه داد: بی شک تلاش ها و فعالیت های موحد را هیچ وقت فراموش نکرده و قدردان وی هستیم و امیدواریم با بهبودی کامل بازهم بتوانیم از خدمات ایشان بهره ببریم.
نواداد رئیس هیات مدیره باشگاه نیز با تقدیر از تلاش های مدیر رسانه ای قبلی باشگاه ماشین سازی گفت: در مقطعی که جناب موحد به تیم اضافه شدند توانستیم با خیالی راحت به ادامه مسابقات فکر کنیم و برنامه های باشگاه را در صعود به لیگ برتر پی گیری کنیم.
وی گفت: من سال هاست که ایشان را می شناسم و به عنوان یک صاحب قلم و اندیشه، ایشان خدمات بی شماری به ورزش استان داشته اند و همیشه با قلم تیز، صادق و موشکافانه خود یاری رسان ورزش استان بوده است .
رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی شهرداری گفت: برای ما جای خوشحالی است که در مقطعی با ایشان همکاری داشتیم که روزهای بسیار حساس و سرنوشت سازی بود و بسیار خوشحالیم که توانستیم به هدفی که داشتیم دست یابیم نواداد ادامه داد: امیدواریم همچنان از وجود ایشان در باشگاه استفاده شود چراکه حضور افراد دلسوز و متعهد و آگاهی همچون ایشان برای ورزش استان ضروری است و من از همین جا از تلاش های شبانه روزی ایشان که نقش بسیاری در صعود تیم به لیگ داشت تشکر می کنم.
رییس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز افزود: از شهردار محترم تبریز ، اعضای شورای شهر ،مدیریت باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و همه عواملی که مددرسان تیم بودند، نهایت قدردانی را دارم
وی خاطرنشان کرد: بی‌شک ورزش استان و مسئولان تیم فوتبال ماشین‌سازی و همه‌ی کسانی که دغدغه فوتبال شهر و دیارمان رادارند تلاش‌های آقای موحد را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است عادل جعفر موحد، از خبرنگاران باسابقه استان بوده و علاوه بر مدیرمسئولی ماهنامه جهان، در حال حاضر به عنوان دبیر سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) می باشند.

cms-1463381479

انتهای خبر