آخرین اخبار از پرونده مرگ مشکوک خانواده پزشک تبریزی/ مظنون چهره‌نگاری شد

گفتنی است، این خبر طی چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی و فضای رسانه ای بازتاب زیادی داشته و طرح برخی حواشی از این موضوع موجب بروز گمانه زنی ها و شایعات مختلف و حتی سیاسی در این خصوص شده است بطوریکه ...

image_pdfimage_print
مظنون چهره‌نگاری شد/ پلیس آگاهی در پیِ متهم
پلیس آگاهی تبریز از تعقیب فرد مظنون به پخش غذای نذری آلوده خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، بر اساس آخرین اخبار واصله از پرونده‌ی قتل خانواده‌ی پزشک تبریزی، تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد اما انگیزه‌های مسمومیت غذایی هنوز مشخص نشده است.

همچنین هنوز پزشکی قانونی درباره علت مرگ اعضای خانواده دکتر صلحی نظری نداده و کارآگاهان تبریزی نیز در حال بررسی و پیگیری این پرونده هستند، فرد مظنون به پخش غذای نذری آلوده هنوز دستگیر نشده و تحت تعقیب است.

شنبه هفته گذشته مردی با مراجعه به درمانگاه محل فعالیت دکتر صلحی پزشک تبریزی که چندی پیش با تجویز نسخه آلبوم موسیقی شجریان برای یکی از بیماران خود، نقل محافل رسانه ای شده بود؛ از او درباره تعداد اعضای خانواده‌اش پرسید و روز بعد هم برایشان غذای نذری برد، دکتر صلحی نیز پس از بردن غذاها به خانه، برای انجام کاری ازخانه خارج شد اما در بازگشت با پیکرهای نیمه جان مادربزرگ، پدر، مادر، برادر و همسرش روبروشد. او بلافاصله با اورژانس تماس گرفت ودرخواست کمک فوری کرد، دقایقی بعد هم اعضای خانواده اش به بیمارستان سینا انتقال یافتند اما با وجود تلاش پزشکان ابتدا مادربزرگ و سپس همسر جوان این پزشک جان باختند.

گفتنی است، این خبر طی چند روز اخیر در شبکه های اجتماعی و فضای رسانه ای بازتاب زیادی داشته و طرح برخی حواشی از این موضوع موجب بروز گمانه زنی ها و شایعات مختلف و حتی سیاسی در این خصوص شده است بطوریکه شخص وزیر بهداشت نیز به این پرونده ورود کرده که انتظار می رود دستگاههاس امنیتی و قضائی با پیگیری و اعلام نظر سریع، به این شایعات و گمانه زنی ها پایان دهند.

 

انتهای خبر