نجفی باز هم دست به تغییر مدیران خود زد

همزمان با اجرای الگوی سازمانی جدید شهرداری تبریز صورت گرفت: انتصابات جدید نجفی در شهرداری

دکتر نجفی شهردار تبریز با صدور احکام جداگانه ای، دست به تغییرات مدیریتی جدید در شهرداری زد.

image_pdfimage_print

تغییرات مدیریتی جدید در شهرداری تبریز صورت گرفت

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، شهردار تبریز با صدور احکام جداگانه ای، اجرای الگوی سازمانی ابلاغ شده جدید شهرداری تبریز را با انجام چندین جابجایی مدیریتی کلید زد.

با مصوبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق و ابلاغ وزارت کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمانهای تاکسیرانی و ترمینالها ادغام و طی حکمی از سوی شهردار تبریز، فرخ جلالی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری تبریز و حومه شد.

فرخ جلالی، پیش از این مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری و مدیرکل حوزه ریاست شهردار تبریز بود.

دکتر نجفی همچنین با صدور حکمی شمس‌اله فیروزیان مدیرعامل سابق شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه را به عنوان شهردار منطقه ۶ تبریز منصوب کرد.

سیاوش مکانی شهردار سابق منطقه ۶ تبریز نیز طی حکمی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست شهردار تبریز منصوب شد.

شهردار تبریز در حکم دیگری، حسین منیری‌فر را به عنوان  مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز منصوب کرد.

با انتصاب منیری‌فر به عنوان مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز، ایمان غنی‌زاده مدیر عامل قبلی این سازمان نیز به عنوان معاون فنی و‌عمرانی شهرداری منطقه ۸ منصوب شد.

شهردار تبریز در احکام صادره، بهره‌گیری از تجربیات مدیریتی، استفاده از ایده‌های خلاق و تکریم ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داده است.

شهردار تبریز با بیان این‌که تغییرات مدیریتی در راستای افزایش نشاط و چالاکی سیستم خدمتگزاری صورت می‌گیرد، گفت: مسئولیت‌های جدید، فرصت ارزشمند بهره‌گیری از انگیزه‌های جوانان و تجارب نیروهای پیشکسوت است.

دکتر صادق نجفی در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تبریز و حومه، گفت: سال ۹۶ باید با پیوند منطقی دو حوزه مهم اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، به دوره‌ای تبدیل شود که امکان برخورداری شهروندان از خدمات حمل‌و‌نقل عمومی را در کمترین زمان ممکن و با بیشترین نقاط دسترسی، میسر کند.

شهردار تبریز در این مراسم، با تقدیر از تلاش های ۳۲ ماهه شمس‌اله فیروزیان، فرخ جلالی را به عنوان مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه و سرپرست سازمان تاکسی‌رانی شهرداری تبریز معرفی کرد.

انتهای خبر