ناگفته های مدیر عامل از حاشیه سازی ها در تیم تراکتورسازی

 مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفتگویی در مورد حواشی چند هفته اخیر تیم گفت: بازیکنان طی فصل زحمات زیادی برای تیم کشیده اند اما یکی دو بازیکن در روزهای اخر سال با برنامه ریزی قبلی مشکلاتی برای تیم بوجود آورند که با انها به شدت برخورد میشود. برخورد قانونی با ابراهیمی/حاشیه سازان، سرمایه گذاری […]

image_pdfimage_print
 مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفتگویی در مورد حواشی چند هفته اخیر تیم گفت: بازیکنان طی فصل زحمات زیادی برای تیم کشیده اند اما یکی دو بازیکن در روزهای اخر سال با برنامه ریزی قبلی مشکلاتی برای تیم بوجود آورند که با انها به شدت برخورد میشود.
برخورد قانونی با ابراهیمی/حاشیه سازان، سرمایه گذاری چند ساله برای قهرمانی تراکتور را نابود کردند

سرویس ورزشی آناج: “محمد حسین جعفری” بعد از حواشی پیرامون تیم تراکتورسازی در بازی اخر سال و تشویش اذهان عمومی از سوی برخی از بازیکنان تیم و حمایت های جهت دار برخی هواداران و سایت ها از این بازیکن گفت: هواداران باید بدانند که بازیکنی که ۷۰۰ میلیون برای یک فصل میگیرد بیشتر از هر چیزی به دنبال منافع شخصی خودش است و نباید به دنبال اهداف و برنامه ریزی های افرادی اینچنینی تیم را به حاشیه بکشند که این کار نتیجه ای جز نابود شدن تراکتور ندارد و همیشه باید بدانیم که هدف اصلی تراکتورسازی هست و این تیم به هیچ بازیکن یا شخصی وابسته نیست و با حمایت از اشخاص در تیم فقط به تراکتور ضربه میزنیم.

جعفری در ادامه افزود: بازیکن خاطی نباید با کارها و رفتار خاص در ورزشگاه هواداران را گول بزند و در پشت پرده هرکاری که دوست دارد انجام بدهد,کسی که ۷۰۰ میلیون پول برای یک فصل میگیرد باید در اختیار تیم باشد و برای موفقیت آن تلاش کند.

استقلال بازیکنان بزرگ و حامیان بزرگ تری دارد

جعفری در مورد سه بازی آخر سال به خبرنگار آناج گفت: مقابل استقلال با آن همه بازیکن کلیدی بازی خوبی انجام دادیم ولی باید هواداران بدانند که بالاخره استقلال هم کم تیمی نیست و جزو معدود تیم هایی است که مقابل تراکتورسازی ۵۰ هزار هوادار دارد ولی انصافا بازیکنان تراکتورسازی تمام تلاششان را در این بازی برای برتری انجام دادند ولی خوب فوتبال همیشه برد نیست.

وی در ادامه گفت: وقتی تراکتور با ۱۵ میلیارد بسته میشود ولی استقلال با ۲۸ میلیارد برای یک فصل تیمش را میبندد نباید توقع برتری بی چون و چرا مقابلش را داشته باشیم.همه به خوبی میدانند که استقلال نه تنها بازیکنان بزرگی جذب کرده بلکه حامیان بزرگی نیز در این کشور دارد که هیچ وقت تراکتور این حامیان مالی و سیاسی را نداشته است.

مقابل الجیش بازی قابل قبولی ارائه دادیم

وی در مورد بازی با الجیش در قطر نیز گفت: بازیکنان در بازی با الجیش هیچ کوتاهی انجام ندادند و زحمت خودشان را کشیدند ولی باید این را در نظر بگیریم که هم بازیکنان در این بازی خسته بودند و هم در یک کشور خارجی میهمان بودیم و رسیدن به تساوی سه بر سه چیزی از ارزشهای تراکتورسازی و بازیکنانش کم نمیکند.

وی افزود: البته از لحاظ فنی باید شخص تونی جوابگوی این تساوی باشد و مدیر عامل در مورد همه ی مسائل نمیتواند مسئول باشد البته باز هم میگویم کارنامه کادرفنی و بازیکنان در این بازی خارج از خانه قابل قبول و راضی کننده بود.

باخت به سپاهان با بی مسئولیتی تونی و کم کاری بازیکنان همراه بود

مدیر عامل تراکتورسازی در مورد باخت مقابل سپاهان در تبریز به خبرنگار ورزشی آناج گفت: در این بازی به دو دلیل باختیم, اولی اندیشه های سرمربی تیم بود که در این بازی اصلا مسئولیت پذیر نبود و وقتی وی اعلام نمود که با دو هافبک دفاعی میخواهد بازی کند همه میدانستیم که نمیتوانیم و بازیکنان هم قبل از بازی به این موضوع اعتراض کردند.

وی در ادامه اظهار نمود: دلیل دوم باخت مقابل سپاهان در تبریز به کم کاری بازیکنان مربوط میشود.در این بازی همه به وضوح دیدند که بازیکنی که از دسته یک با تراکتورسازی به لیگ برتر آمده و با این تیم برای خودش نامی درآورده, نه تنها در طول بازی کم کاری کرد بلکه بعد از بازی به راحتی با برخی خبرگزاری ها مصاحبه کرده و تهدید به باخت دوباره در بازی های بعدی کرد.

جزو سه تیم اول در پرداخت های مطالبات بازیکنان هستیم

جعفری در مورد اعتراض برخی بازیکنان به عدم پرداخت به موقع مطالباتشان گفت: اگر اولین و بهترین تیم در پرداخت دستمزد بازیکنان نباشیم بدترین هم نیستیم و خوشبختانه امسال با پرداخت ۷۰ و بعضا ۷۵ درصدی دستمزد بازیکنان جزو سه تیم اول در پرداخت های به موقع بودیم در حالی که بخاطر مشکل دلار مجبور شدیم به کادر فنی و بازیکنان خارجی سه برابر مبلغ اصلی را بدهیم ولی باز هم مشکل آنچنانی نداشتیم.

وی افزود: انگار بازیکنان تیم ندیده اند که برخی تیم های لیگ برتری حتی نتوانسته اند نصف مبلغ قرارداد بازیکنانشان را بدهند ولی ما ۷۰ درصد دستمزد آقایان را داده ایم.طی روزهای اتی هم طبق برنامه ریزی های قبلی مبالغی را به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد و مشکلی از بابت پرداخت ها نداریم.

ابراهیمی مدیر عامل تیم را تهدید به باخت دوباره میکند/هواداران منتصب به وی شعار جهت دار میدهند

جعفری در مورد محمد ابراهیمی و اخراجش از تمرینات تیم هم گفت: این بازیکن بعد از کم کاری مقابل سپاهان با پر رویی تمام طی مصاحبه ای با ایسنا خبر از باخت در بازی بعدی در صورت عدم واریز دستمزد ها را داد که کاری غیر حرفه ای و نامناسب بود.هیچ بازیکنی حق ندارد در حرف هایش مدیر عامل را خطاب قرار داده و هرچه دلش میخواهد بگوید و روی سکو ها هم با شارژ هواداران منتصب به خودش علیه مدیر عامل شعار داده شود.

وی گفت: ما به تمامی مسائل اگاه هستیم و میدانیم این نفرات انگشت شمار از کدام بازیکن خط میگیرند که علیه مدیر عامل شعار دهند.مردم و هواداران به خوبی خائن و خادم را میشناسند.

آقایان سرمایه گذاری چند ساله ما برای قهرمانی تراکتور را نابود کردند

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آناج گفت: حالا که این بازیکن را از تمرینات اخراج کرده ایم هر روز در سایت ها مطلبی میرود که من آن حرف ها را نزده ام در حالی که کارهایشان کاملا هماهنگ شده بوده است.هیئت مدیره هم کاملا با از پیش طراحی شده بودن این مسائل و حواشی موافق است و اعلام نموده است که بازیکنان خاطی و افراد منتصب به آنها با کارهایشان سرمایه گذاری چند ساله ما برای قهرمانی تراکتور را نابود کردند و احساس میکنیم که خیانتی انجام شده است.

به شدت با خاطیان و خائنان برخورد میکنیم

جعفری در ادامه افزود: با افرادی که به عمد یا غیر عمد به تیم ضربه بزنند به شدت برخورد میکنیم.به وقتش جواب نفرات خائن و محل جلسات و مکالمه های تلفنیشان را به مردم میگویم تا در جریان مسائل قرار بگیرند ولی در حال حاضر به خاطر منافع تیم سکوت کرده ام.

هواداران گول برخی کارها را نخوردند / افراد حاشیه ساز با شخص جعفری مشکل دارند

محمد حسین جعفری در ادامه گفت: از هواداران خواهش دارم که در نظر بگیرند که مدیر عامل نقشی در باخت مقابل سپاهان نداشته است  و بدانند که افراد حاشیه ساز با شخص جعفری مشکل دارند و میخواهند با به حاشیه کشاندن مدیر عامل تیم را در دست بگیرند.هیئت مدیره سرنوشت تیم را در اختیار من گذاشته است و تا اخرین نفس برای این تیم تلاش میکنم و تا روزی که هیئت مدیره حمایتش را از من ادامه دهد در تراکتور خواهم ماند.

طبق قانون با ابراهیمی برخورد میکنیم / شاید به سازمان لیگ شکایت کنیم

مدیر عامل تراکتورسازی در مورد ابراهیمی گفت: طبق قانون با ابراهیمی برخورد میکنیم و اگر لازم باشد از وی به سازمان لیگ شکایت کرده و ادعای خسارت کلان خواهیم داشت چون این بازیکن با مشکلاتی که برای تیم بوجود آورد نقش زیادی در دور شدن قهرمانی از تیم داشت.در مورد جلسه محمد ابراهیمی و نصرتی قبل از بازی با سپاهان در لابی هتل با تنی چند از هواداران و لیدر ها هم سرپرست تیم باید جابگو باشد و مسئولیت وی هست که مانع برگزاری چنین جلساتی قبل از بازی های حساس شود که متاسفانه آن روز ایشان در جلسه هماهنگی بازی حضور داشتند که این شیطنت و کار غیر حرفه ای از سوی بازیکنان خاطی انجام شده است.

سرمربی مسئول برخورد با بازیکنان بی انضباط است

جعفری در مورد مسئولیت سرمربی در کنترل اوضاع تیم نیز گفت: دو سه روز قبل جلسه ای با تونی داشتم که بخاطر مماشات وی با محمد ابراهیمی از اول فصل و عدم جلوگیری و تنبیه این بازیکنان بعد از بی انضباطی هایش هشدار داده و گفتم که اگر از روز اول با این بازیکن برخورد میکردی به این روز نمیرسیدیم.بالاخره وظیفه سرمربی تیم است که بازیکنان را کنترل کرده و با افراد بی انضباط برخورد کند.وی باید بازیکنان را به خوبی مدیریت کند تا تیم به نتایج دلخواه برسد.

انتهای خبر