بازی مرگ و زندگی!

شاگردان خطیبی برای فرار از بحران و دور شدن از استرس و اضطرابی که هفته هاست دچارش شده اند، نیاز مبرمی به پیروزی دارند و در آن سوی میدان نیز شاگردان مرزبان که تیمی لیگ برتری به حساب می آیند، برای نشان داده قدرت خود به میدان می آیند.

image_pdfimage_print

۸۱۰۴_۹۴۴
به گزارش اعتدال آذربایجان (اعتدال پرس) از مرحله یک سی و دوم مسابقات جام حذفی کشور، فردا تیم بحران زده ماشین سازی تبریز میزبان خونه به خونه بابل خواهد بود.
ماشین سازان که وضعیت بسیار نابسامانی در لیگ برتر دارند در حالی به مصاف بابلی ها خواهند رفت که از حضور چندین مهره به دلیل مصدومیت محروم هستند.
مصدومیت هایی که دست رسول خطیبی را برای ارائه یک بازی خوب، هجومی و تماشاگر پسند خالی کرده است.
شاگردان خطیبی برای فرار از بحران و دور شدن از استرس و اضطرابی که هفته هاست دچارش شده اند، نیاز مبرمی به پیروزی دارند و در آن سوی میدان نیز شاگردان مرزبان که تیمی لیگ برتری به حساب می آیند، برای نشان داده قدرت خود به میدان می آیند.
حضور مرزبان و یک دوجین بازیکن سرشناس، از خونه به خونه تیمی مدعی و خطرناک ساخته که می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و بازی فردا می تواند بهترین فرصت برای این تیم باشد تا خود را به عنوان یک تیم مدعی مطرح کند.
شاید حضور جلال رافخایی در این بازی، مهمترین نکته این دیدار باشد.
بی شک، رافخایی برای انتقام از تیم سابقش بهترین بازی دوران بازیگری اش را به نمایش خواهد گذاشت تا حقانیت خود را اثبات کند.
اما ماشین سازی در این دیدار با بازیکنانی به میدان خواهد رفت که شاید اولین بازی های شان را در جام معتبری چون “جام حذفی” تجربه می کنند.
ابقای نصفه و نیمه خطیبی در ماشین سازی، همچنان روح اضطراب را در این تیم، زنده نگهداشته است و این کار غیر حرفه ای هیات مدیره می تواند کار را برای رسول و شاگردان اش سخت تر از قبل سازد.
حتی تا لحظه نگارش این خبر، حضور یا عدم حضور سبزقباها در این بازی مشخص نبود و حرف و حدیث های متناقضی شنیده می شد که نشان از بلاتکلیفی تیم دارد.
آیا با این وضعیت، امید به توفیق شاگردان خطیبی، منطقی و عقلانی است؟
هرچند خطیبی در آن جلسه اذعان داشته که انتظار برد در مقابل خونه به خونه غیر منطقی است ولی خطیبی نشان داده که می تواند از غیرممکن، ممکن بسازد و با مهره های جوان و ناشناخته اش، شگفتی ساز شود.
با همه ی این تفاصیل، این دیدار می تواند بازی “مرگ و زندگی” برای رسول خطیبی و دستیارانش باشد ولی کاش این دیدار بازی “ماندن یا رفتن” برای همه کسانی بود که برای تیم ماشین سازی تصمیم سازی می کنند و این تیم را به قهقرا برده اند!
شاید ورود شهردار محترم کلانشهر تبریز به این قضیه و بیرون آمدنش از پشت پرده، بهترین کاری باشد که می توان انجام داد. هرچند با ورود پسر شهردار به تیم، دودستگی موجود به سه دستگی فاجعه باری تبدیل شده است که می تواند تیر خلاص را بر پیکره نحیف ماشین سازی شلیک کند.

عادل جعفرموحد – دبیر ورزشی اعتدال آذربایجان (آعتدال پرس)

انتهای خبر