درخواست فرزند کلینتون از همجنسگرایان

دختر نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با حضور در جمع همجنس‌‌گرایان یک ایالت این کشور به تشکر از آن‌ها پرداخت و درخواست کرد که در انتخابات شرکت کنند. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از فارس، «چلسی کلینتون» دختر هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در جمع همجنس‌گرایان این کشور حاضر شد و از […]

image_pdfimage_print
درخواست فرزند کلینتون از همجنسگرایان
دختر نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا با حضور در جمع همجنس‌‌گرایان یک ایالت این کشور به تشکر از آن‌ها پرداخت و درخواست کرد که در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) به نقل از فارس، «چلسی کلینتون» دختر هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در جمع همجنس‌گرایان این کشور حاضر شد و از آن‌ها تشکر کرد.

به نوشته وبگاه «ادوکیت» چلسی کلینتون شنبه (دیروز) سخنرانی احساسی‌ای در را در جمع این افراد انجام داد.

بر این اساس، چلسی کلینتون با حضور در تالار اجتماعات «شارلوت» در ایالت کارولینای شمالی گفت: «این رویداد پر اهمیت‌ترین انتخابات در زندگی من است. من مدام با مردم آمریکا درباره اهمیت حضور پای صندوق‌های رای صحبت می‌کنم و شما شاید بیشتر از هر شخص دیگری اهمیت این انتخابات را در این برهه می‌دانید.»

چلسی کلینتون در سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت انتخابات این دوره ریاست جمهوری آمریکا به حاضرین تاکید کرد که در انتخابات ۸ نوامبر (سه‌شنبه) حاضر شوند و از آن‌هایی که تاکنون به مادرش رای دادند نیز تشکر کرد.

هیلاری کلینتون بارها و در برهه‌های مختلف به دفاع از همجنس‌گرایان پرداخته و از کشورهایی که حقوق این افراد را به رسمیت نمی‌شناسد انتقاد کرده است.

انتهای خبر