عرب باغی: بازدید مسئولان تصمیم گیر در سازندگی ارس موثر است

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس گفت: حضور مسئولان تصمیم گیر کشور از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی در منطقه آزاد ارس، در توسعه، پیشرفت و سازندگی ارس موثر است. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در […]

image_pdfimage_print

بازدید مسئولان تصمیم گیر در سازندگی ارس موثر است مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس گفت: حضور مسئولان تصمیم گیر کشور از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی در منطقه آزاد ارس، در توسعه، پیشرفت و سازندگی ارس موثر است.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در جریان بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از منطقه آزاد ارس اظهار کرد: با هر بازدید، مسئولان تصمیم گیر با پتانسیل ها و امکانات منطقه آزاد ارس آشنایی پیدا می کنند و می توانند با نگاهی مثبت، در تدوین قوانین مربوط به مناطق آزاد به ویژه قوانین سرمایه گذاری که باعث شکوفایی ارس خواهد شد، مشارکت کنند.

وی افزود: پیشرفت های حاصل شده در ارس باعث شده هیات های مختلفی از دستگاه های اجرایی، تقنینی و قضایی به این منطقه آزاد سفر داشته باشند و بزودی میزبان اجلاس روسای دانشگاه های کشور و اعضای کمیسون اقتصادی مجلس خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با دیدار از ارس، با پروژه های انجام شده و در دست انجام این منطقه آزاد آشنا می شوند و با انتقال این توفیقات به مردم، امیدواری ها افزایش یافته و اعتماد میان دولت و مردم تقویت خواهد شد.

به گفته وی، در حال حاضر پروژه هایی به میزان ۲۰۰۰ میلیارد ریال در ارس در دست اجراست که شامل پروژه های راه سازی، ساخت مدرسه، بهداشت و درمان و زیرساخت هاست.

عرب باغی افزود: این بازدید و بازدیدهایی از این دست به نفع استان هم هست زیرا در بازدید میدانی مسئولان، تخصیص اعتبار مورد نیاز برای پروژه های استان نیز تسهیل می شود و این به نفع آذربایجان شرقی است.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به آذربایجان شرقی از چهارشنبه وارد منطقه آزاد ارس شده اند و بعد از بازدید از چند واحد سرمایه گذاری، بعدازظهر امروز جلفا را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

انتهای خبر