ارس کانون توجه شرکت های دانش بنیان

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: ارس کانون توجه شرکت های دانش بنیان می باشد. به گزارش اعتدال آذربایجان، عبدالرضا میرمحسنی در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان گفت : ارس به کانون توجه شرکت های دانش بنیان تبدیل شده است و زیرساخت […]

image_pdfimage_print

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی: ارس کانون توجه شرکت های دانش بنیانمعاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: ارس کانون توجه شرکت های دانش بنیان می باشد.
به گزارش اعتدال آذربایجان، عبدالرضا میرمحسنی در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان گفت : ارس به کانون توجه شرکت های دانش بنیان تبدیل شده است و زیرساخت های تولید و تجاری سازی در این منطقه آزاد فراهم شده است.
میرمحسنی، افزود: حمایت های قانونی که در منطقه آزاد ارس از این شرکت ها می شود، بسیار ارزشمند است و بدون شک رشد و توسعه این شرکت ها را فراهم می کند.
وی خاطرنشان کرد: تشکیل یک کمیته با حضور نماینده هایی از منطقه آزاد ارس و شرکت های دانش بنیان می تواند کمک کند که نیازهای این شرکت ها مشخص شده و کاتالوگی از محصولات و توانمندی های این شرکت ها تهیه شود.
گفتنی است در این نشست صمیمی که به منظور عملیاتی کردن نتایج همایش شرکت های فناور و دانش بنیان که مهرماه در منطقه آزاد ارس برگزار شده بود، بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان و نماینده های این شرکت ها حضور داشتند و به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند.
عدم خرید محصولات دانش بنیان توسط سازمان ها و نهادهای دولتی در استان، عدم اختصاص تسهیلات به این شرکت ها در سرزمین مادر، عدم توانایی مالی برای تولید انبوه و عدم وجود حمایت های واقعی از جمله مشکلات این شرکت ها بود که مدیرعامل منطقه آزاد ارس از عزم این منطقه آزاد برای مرتفع کردن این مشکلات خبر داد.
در انتهای این نشست نیز، شرکت های دانش بنیان از حمایت های عملی که تا به امروز از این شرکت ها در منطقه آزاد ارس صورت گرفته است، تقدیر کردند.

انتهای خبر