در محدوده خداآفرین ارس صورت گرفت: افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه با بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال

همزمان با هفته دولت ۴ پروژه عمرانی گردشگری و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس بهره برداری و کلنگ زنی شد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در ششمین روز هفته دولت چهار پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار و ۱۱ میلیارد ریال و با حضور […]

image_pdfimage_print

در محدوده خداآفرین ارس صورت گرفت:/افتتاح و کلنگ زنی چهار  پروژه با بیش از 70 هزار میلیارد ریال

همزمان با هفته دولت ۴ پروژه عمرانی گردشگری و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس بهره برداری و کلنگ زنی شد.
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در ششمین روز هفته دولت چهار پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار و ۱۱ میلیارد ریال و با حضور مدیرعامل این سازمان، روسای برخی ادارات و نیز جمعی از سرمایه گذاران در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس بهره برداری و کلنگ زنی شد.
بهره برداری از خیابان اصلی جانانلو به طول ۸۵۰ متر مربع و با اعتبار شش میلیارد ریال و نیز ساختمان اقامتی کمپ خداآفرین با ظرفیت ۳۰ نفری و با زیر بنای ۲۹۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مهمترین طرح ها بود که افتتاح و به بهره برداری رسید.
همچنین آغاز عملیات کشت و صنعت خوشه صبا با سرمایه گذاری شرکت آببران با اعتبار ۷۰ هزار میلیارد ریال و نیز احداث مجتمع بین راهی در سایت قایقرانی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله طرح هایی بود که به دست مدیر عامل منطقه آزاد ارس کلنگ زنی شد.
منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در شمال غرب ایران و در ۱۳۵ کیلومتری مرکز استان آذربایجان شرقی قرار داشته و با چهار محدوده جلفا، نوردوز، خداآفرین و قلی بگلو، در شمال غرب ایران با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان هم مرز می باشد .

انتهای خبر