آغاز احداث پارک و کمپ اسکان مسافر در محدوده جلفا

معاون فنی و عمرانی ارس از آغاز عملیات اجرایی پارک و کمپ اسکان مسافری در ضلع غربی مینی پارک و میدان یادبود جلفا خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان، کریم صدیقیان با اعلام این خبر افزود: این پروژه در راستای افزایش ظرفیت فضاهای اقامتی و ایجاد کمپ چادری در زمینی به وسعت ۲۰ هزار متر […]

image_pdfimage_print

آغاز احداث پارک و کمپ اسکان مسافر در  محدوده جلفا

معاون فنی و عمرانی ارس از آغاز عملیات اجرایی پارک و کمپ اسکان مسافری در ضلع غربی مینی پارک و میدان یادبود جلفا خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان، کریم صدیقیان با اعلام این خبر افزود: این پروژه در راستای افزایش ظرفیت فضاهای اقامتی و ایجاد کمپ چادری در زمینی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع در حال اجرا می باشد.

وی  گفت: تهیه طرح و نقشه  و همچنین اجرای پروژه توسط مدیریت امور شهری و روستایی معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس انجام شده است.

صدیقیان اضافه کرد: مدت زمان پیش بینی شده برای بهره برداری فاز اول ۶۰ روز کاری بوده و اجرای آبنما، فضاهای سبز و گلکاری، سکوهای نشیمن و چادر زنی برای رفاه حال مسافران و گردشگران  پیش بینی شده است.

وی گفت: همواره یکی از اهداف مهم سازمان ایجاد زیرساخت های سلامت محور و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه بوده و با این رویکرد سه قطعه زمین مجزای ورزشی شامل ۲ زمین بازی تنیس و زمین مینی فوتبال جانمایی شده و در حال اجرا می باشد.

وی گفت: یکی از اهداف این پروژه اتراق چادری و جلوگیری از استقرار چادرهای مسافری در بلوارها و پیاده روها می باشد.

شایان ذکر است، با توجه به حجم انبوه مسافران ورودی به محدوده منطقه آزاد ارس و استقبال مسافران و گردشگران از فضاهای موقت، پارک مسافر نیز با ظرفیت ۳۰ سوئیت در ضلع جنوبی کاروانسرای خواجه نظر به بهره برداری رسیده است.

انتهای خبر