انتصابات جدید در منطقه آزاد ارس/ تاکید عرب باغی بر لزوم تصمیم گیری شجاعانه و بدون اتلاف زمان

طی احکام جداگانه سرپرست های مدیریت امور حقوقی و ثبت شرکت ها، مدیریت جذب منابع و سرمایه گذاری، مدیریت املاک و اراضی و همچنین مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شدند. به گزارش اعتدال آذربایجان، با صدور حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رسول حسین زاده بعنوان سرپرست […]

image_pdfimage_print

طی احکام جداگانه سرپرست های مدیریت امور حقوقی و ثبت شرکت ها، مدیریت جذب منابع و سرمایه گذاری، مدیریت املاک و اراضی و همچنین مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان، با صدور حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رسول حسین زاده بعنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی و ثبت شرکت ها منصوب شد.

همچنین رضا عباسی سرپرست مدیریت جذب منابع و سرمایه گذاری، رسول داشاد سرپرست مدیریت املاک و اراضی و سعید فروغانفر بعنوان سرپرست مدیریت بازرگانی منصوب شد.

در آئین تودیع و معارفه سرپرست های جدید، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس جوانگرایی در واگذاری امور، صداقت، روحیه اجرایی و عملیاتی، صراحت در عمل و گفتار را شاخص های مهم مدیریت عنوان کرد.

محسن خادم عرب باغی بر لزوم تصمیم گیری شجاعانه و بدون اتلاف زمان تاکید کرد و گفت: هدف ما جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای سهولت فعالیت های اقتصادی است و در این مسیر باید با جدیت و با آگاهی از ظرفیت های منطقه حرکت کنیم.

وی افزود: یکی از مزیت های انتصاب مدیران از افراد داخل سازمان سرعت گیری عملیات اجرایی و انجام بدون وقفه امور می باشد؛ چراکه نیازی به زمان مشخص برای شناخت ظرفیت ها، مزیت ها و فرایندها نخواهد بود.

عرب باغی جذب شرکت های دانش بنیان را مورد تاکید قرار داد و گفت: صنعت ما نیازمند تغییر رویکرد از سنتی به علمی هستند و در این زمینه لازم است جذب شرکت های دانش بنیان با جدیت پیگیری و اقدام شود.

گفتنی است، پیش از این داشاد مدیر امور حقوقی بود و عباسی پیش از این، رئیس اداره بازرگانی منطقه بود و فروغانفر هم از کارشناسان حوزه اقتصادی در منطقه می باشد. همچنین حسین زاده، تا سال گذشته به عنوان مدیر حقوقی ارس فعالیت داشت که بخاطر شرکت در انتخابات مجلس دهم از سمت خود استعفا داده بود.

انتهای خبر