ایجاد فرودگاه و توسعه راه آهن، شاخص ترین برنامه های عملیاتی پیش روی ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ایجاد فرودگاه، توسعه راه آهن و توسعه بسترهای ورزشی را مهم ترین برنامه های پیش روی این سازمان دانست. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در نشست شورای معاونین و مدیران این سازمان، برگزاری جشنواره های مختلف فصلی برای رونق […]

image_pdfimage_print

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ایجاد فرودگاه، توسعه راه آهن و توسعه بسترهای ورزشی را مهم ترین برنامه های پیش روی این سازمان دانست.
به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در نشست شورای معاونین و مدیران این سازمان، برگزاری جشنواره های مختلف فصلی برای رونق اقتصادی بازار و جذب گردشگر را مورد تاکید قرار داد و گفت: در دوره مدیریت سه ساله پیش رو، ایجاد فرودگاه ارس، توسعه زیرساخت های ورزشی جهت برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی و توسعه راه آهن با همکاری و تلاش مضاعف پرسنل و مدیران جزو شاخص ترین برنامه های عملیاتی ارس می باشد.
عرب باغی دراین نشست ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته و توسعه چشمگیر سه ساله ارس، خواستار همت مضاعف و تلاش بیشتر در سه ساله دوم مدیریتی شد و افزود: ارس به دلیل ظرفیت های بی نظیر و در راستای توسعه هر چه سریعتر آن نیازمند تعامل، وحدت و همدلی بیشتر و نیز داتشن روحیه جهادی و حرکتی بی وقفه در هر شرایط مکانی و زمانی و امکاناتی است و این امر یعنی دارا بودن روحیه خستگی ناپذیری در بین تک تک کارمندان ارس.
وی افزود: معیار و ملاک اصلی توسعه، مفاهیم فرهنگی و کارهای جهادی در جامعه است، چرا که تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم کار جهادی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست از معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد ارس خواست با تحلیل وضعیت کنونی ٫ بررسی نقشه راه تعیین شده در سند چشم انداز و بهره گیری از ظرفیت های مردم، سرمایه گذاران و پرسنل و مسئولان برای پیشرفت پروژه های عمرانی سرمایه گذاری و گردشگری و نیز حضور پررنگ تر در عرصه اقتصاد بین المللی برنامه ریزی کنند.
عرب باغی داشتن نگاه فراملی را یک ضرورت برای معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد دانست و عنوان کرد: لازمه رشد وتوسعه ارس حضور در عرصه های بین المللی و اقتصاد جهانی است تحقق این امر با داشتن روحیه خستگی ناپذیر، انقلابی، بدون توقع و به دور از حاشیه ممکن می شود.

انتهای خبر