مدیرعامل شرکت راه‌آهن استعفا کرد/ اشتباه وزیر راه در پذیرش تاریخ استعفای پورسیدآقایی

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، محسن‌ پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌‌آهن جمهوری اسلامی  و معاون وزیر راه به دنبال وقوع سانحه ریلی برخورد قطار سمنان – مشهد و تبریز- مشهد، از سمت خود استعفا کرد. وی با حضور در تحریریه خبر ۲۱ سیما این خبر را رسما اعلام کرد و گفت برای تسکین آلام جان باختن […]

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، محسن‌ پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌‌آهن جمهوری اسلامی  و معاون وزیر راه به دنبال وقوع سانحه ریلی برخورد قطار سمنان – مشهد و تبریز- مشهد، از سمت خود استعفا کرد.

مدیرعامل راه‌آهن از سمت خود استعفا کرد وی با حضور در تحریریه خبر ۲۱ سیما این خبر را رسما اعلام کرد و گفت برای تسکین آلام جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیزمان از سمت مدیرعامل شرکت راه آهن استعفا می دهد.
آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز طی نامه‌ای ضمن پذیرش این استعفای مدیرعامل شرکت راه‌‌آهن،  این اقدام را مسئولانه خواند و از زحماتِ او تشکر کرد. جالبتر اینکه وزیر در نامه پذیرش استعفای پورسیدآقایی، تاریخ استعفا را یکسال بعد نگارش کرده است!
متن استعفا
ساعت ۷:۴۵ صبح روز جمعه قطار سمنان – مشهد در ایستگاه هفت‌خوان بین سمنان و شاهرود از پشت با قطار تبریز – مشهد برخورد کرد که این حادثه منجر به جان باختن ۴۳ نفر از مسافران شد.
انتهای خبر