نکوداشت شاعر نامدار شهرستان جلفا برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری آئین نکوداشت چهره ادبی شهرستان جلفا خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: آئین نکوداشت حاج حسین ملایی علمداری شاعر اهل بیت (ع)، قرآن و انقلاب ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۲۸ آذرماه جاری در سالن حکیم نباتی […]

image_pdfimage_print
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری آئین نکوداشت چهره ادبی شهرستان جلفا خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: آئین نکوداشت حاج حسین ملایی علمداری شاعر اهل بیت (ع)، قرآن و انقلاب ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۲۸ آذرماه جاری در سالن حکیم نباتی ارس برگزار می شود.

وی افزود: این آئین توسط معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و مشارکت و همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی در جلفا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراحل پایانی تهیه فیلم مستند معرفی ابعاد شخصیتی استاد ملایی در حال اجرا می باشد، از رونمایی کتاب مجملات استاد ملایی خبر داد و گفت: نشان زنده نامان ارس از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و نشان هنر انقلاب از سوی رئیس حوزه هنری کل کشور به استاد ملایی اعطا می شود.

داداش زاده افزود: مولودی خوانی شعر نبوی از سروده های استاد توسط مادحین اهل بیت(ع)، رونمایی از تندیس استاد ملایی و تمبر یادبود استاد ناهی، نامگذاری یکی از معابر شهری به نام استاد، شعرخوانی با حضور شاعران و ادیبان و اکران فیلم مستند پرتره “ناهی نامی” از دیگر برنامه های این آئین می باشد.

حاج حسین ملایی متولد ۱۳۱۱ شاعر، پاسدار و رزمنده است که قرآن مجید، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را به نظم کشیده و نیز کتاب «مجملات»، «برداشت ما از دنیا» و «مشت انقلاب» را نوشته است.

انتهای خبر