مدیرکل اسبق صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی دار فانی را وداع گفت

محمدحسین خاکساران مدیر کل اسبق صدا و سیمای آذربایجان شرقی پس از تحمل سال‌ها شکنجه و اسارت در زندان‌های سیاسی و رژیم ستم‌شاهی درگذشت. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، محمد حسین خاکساران که در دوران انقلاب از فعالان انقلابی بود و به دلیل فعالیت های سیاسی و انقلابی ۳۴ ماه در زندان های رژیم ستم […]

image_pdfimage_print
مدیرکل اسبق صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی دار فانی را وداع گفت
محمدحسین خاکساران مدیر کل اسبق صدا و سیمای آذربایجان شرقی پس از تحمل سال‌ها شکنجه و اسارت در زندان‌های سیاسی و رژیم ستم‌شاهی درگذشت.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، محمد حسین خاکساران که در دوران انقلاب از فعالان انقلابی بود و به دلیل فعالیت های سیاسی و انقلابی ۳۴ ماه در زندان های رژیم ستم شاهی مورد شکنجه قرارگرفت صبح امروز در سن ۷۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی در دوران خدمت به نظام، مسئول کمیته انقلاب اسلامی قزوین در پیروزی انقلاب، مسئول ستاد کمک رسانی جبهه غرب کشور در زمان جنگ، عضو ستاد تبلیغات جنگ، مدیر کل مراکز صدا و سیمای استان گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مدیر صدای عربی برون مرزی، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در هند (دهلی)، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مدیر شبکه سراسری رادیو معارف، مدیر اجرایی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مدیر بخش تحقیقات حوزه علمیه قزوین-مدرس حوزه و دانشگاه بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری این جانباز بزرگوار و زندان فعال سیاسی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای خبر