تعطیلی مدارس بعد از ظهر تبریز با تصمیم دیرهنگام

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در یک تصمیم دیرهنگام، مدارس شهر تبریز در نوبت عصر امروز به علت آلودگی هوا تعطیل شد. فرماندار تبریز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : این تصمیم به علت افزایش غلظت آلاینده های جوی تبریز و قرار گرفتن هوای این شهر در وضع اضطرار گرفته شد. روابط […]

image_pdfimage_print

آلودگی مدارس تبریز را تعطیل کرد/ وضعیت هوای تبریز ناسالم برای تمام گروه‌ها

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در یک تصمیم دیرهنگام، مدارس شهر تبریز در نوبت عصر امروز به علت آلودگی هوا تعطیل شد.

فرماندار تبریز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : این تصمیم به علت افزایش غلظت آلاینده های جوی تبریز و قرار گرفتن هوای این شهر در وضع اضطرار گرفته شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد:

با توجه به تصمیم کمیته اضطرار شهرستان تبریز (به علت آلودگی و وارونگی هوا) مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شهری شهرستان تبریز در شیفت بعداز ظهر امروز یکشنبه ۱۲ دی‌ماه تعطیل اعلام شد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است:
امتحانات هماهنگ استانی بزرگسالان و آموزش از راه دور سر موعد برگزار خواهد شد.

گفتنی است، شاخص آلودگی هوای تبریز به ۱۶۸ پی اس آی رسیده که ناسالم برای همه افراد جامعه است.
این در حالی است که با وجود درصد بسیار بالای آلودگی و علی رغم هشدارها و درخواست متعدد مردم، مدارس صبح امروز تبریز تعطیل اعلام نشد.

هوای تبریز در ۱۲ روز گذشته تماما ناسالم بوده است به‌طوری که ۹ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و سه روز در هشدار و ناسالم برای تمام گروه‌ها بوده است.

انتهای خبر