تلاش ناکام تکفیری‌ها برای منفجر کردن مصلی تهران

فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت: تکفیری‌ها بارها خواستند مصلی تهران را منفجر کنند، بارها اقدام کردند و شکست خوردند، اما در فرانسه و آلمان با آن تدابیر امنیتی موفق شده‌اند و مردم ما شکوفه های ایثار خود را می بینند که به بار نشسته است به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایسنا، محسن رضایی در […]

image_pdfimage_print

فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت: تکفیری‌ها بارها خواستند مصلی تهران را منفجر کنند، بارها اقدام کردند و شکست خوردند، اما در فرانسه و آلمان با آن تدابیر امنیتی موفق شده‌اند و مردم ما شکوفه های ایثار خود را می بینند که به بار نشسته است

تلاش تکفیری‌ها برای منفجر کردن مصلی تهران

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایسنا، محسن رضایی در همایش سیاسی فرماندهان و مسئولین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: خدای متعال را شاکرم که یک‌بار دیگر فرصت کردم به میان شما برادرانم در سپاه امیرالمؤمنین بیایم. خاطره‌های زیادی از اینجا دارم. روزهای سخت ملت ایران بود و ایلامی‌ها غیرت خود را در آن روزها نشان دادند. روزهایی بود که سراسر ایلام بمباران می‌شد و مردم ایلام دو شهر داشتند.

وی افزود: شهری در کوه و شهری در دشت. شهری با ساختمان و شهری با چادر. دو جغرافیا با یک روح و اراده. بنای این مردم بر مقاومت و ایستادگی بود. یکی از روزهایی که من از تنگه پایین آمدم دیدم که براثر آتش باری دشمن، درختان و مزارع این منطقه در حال سوختن است. این مردم ماندند و ماندند و دشمن را به ذلت کشاندند و از کشورشان بیرون راندند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز برادرانمان در ساحل مدیترانه می‌جنگند. روزی تکفیری‌ها بعد از محاصره دمشق و سقوط موصل می‌خواستند به ایران حمله‌ور شوند. اما حالا صاحبانشان گریان هستند که این فتنه نیز نگرفت. آمریکا و روسیه اعتراف می‌کنند. طعنه می‌زنند به عربستان که چقدر سلاح به شما بدهیم. هشتاد میلیارد دلار اسلحه خریده‌اند. فرماندهان آمریکایی به عربستانی‌ها گفته‌اند که مشکل شما این است که روی زمین کسی را ندارید.

وی ادامه داد: آقای پوتین بارها از پاسداران و نیروهای ما تمجید کرده. از امثال شهید همدانی‌ها که سینه خود را سپر کردند و احترام را برای ایران خریدند. دشمنان شما در جلسات خصوصی ، چاره‌ای جز تحسین شما ندارند. آن مقاومت و ایثار به این اقتدار و تحسین منجر شده است. امنیت در کشور ما و اقتدار ما در جهان اسلام، پشتوانه مسلمین جهان است.

رضایی با اشاره به اینکه  مردم ما در آن سال‌ها خیلی اذیت شدند و فشارهای سنگینی را متحمل شدند اما این مقاومت ثمره داد، گفت: تکفیری‌ها بارها خواستند مصلی تهران را منفجر کنند. بارها اقدام کردند و شکست خوردند. اما در فرانسه و آلمان با آن تدابیر امنیتی موفق شده‌اند. مردم ما شکوفه های ایثار خود را می بینند که به بار نشسته است. نباید این مردم مشکل اقتصاد و معیشت داشته باشند. در چیزهای عادی نباید عقب باشیم در حالیکه موشک ها و هواپیماهای بدون خلبان ما و دانشمندان ما در علوم هسته ای پیشتاز جهان هستند. راه چاره چیست؟

وی ادامه داد: سربازان ما در ساحل مدیترانه می‌جنگند درحالی‌که در پشت جبهه مردم ما از بیکاری و مشکلات اقتصادی زیر فشار هستند. می‌خواهم بگویم که پاسداران انقلاب نمی‌توانند نسبت به گرفتاری‌های مردم بی‌تفاوت باشند. توجه سپاه به محرومیت‌زدایی استان‌ها خوب است اما مگر با این پول‌ها همه روستاها آباد می‌شود؟

انتهای خبر