رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس جمهوری فرج الله رجبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای یک دوره سه ساله به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب و جایگزین اکبر ترکان شد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از تسنیم، حسن روحانی به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و در حکمی ، فرج […]

image_pdfimage_print
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس جمهوری فرج الله رجبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای یک دوره سه ساله به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب و جایگزین اکبر ترکان شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از تسنیم، حسن روحانی به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و در حکمی ، فرج الله رجبی  را برای یک دوره سه ساله به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان منصوب کرد.

در متن رییس جمهوری خطاب به فرجی آمده است؛

«در اجرای ماده (۲۲) قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۴٫۱۲٫۲۲ مجلس شورای اسلامی و ماده (۱۱۵) آیین نامه اجرایی آن قانون مصوب ۱۳۷۵٫۱۱٫۱۷ هیئت وزیران، با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم راه و شهرسازی، به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان «رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان» منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می نمایم.»

انتهای خبر