حداقل عیدی کارگران ۱.۶ و حداکثر ۲.۴ میلیون تومان

مدیرکل جبران خدمات وزارت کار اعلام کرد: عیدی کارگران در سال جاری معادل ۶۰ روز حقوق که حداقل آن یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم،  اسماعیل ظریفی‌آزاد به خبر ۲۰:۳۰ اعلام کرد: عیدی امسال کارگران طبق قانون کار […]

image_pdfimage_print

مدیرکل جبران خدمات وزارت کار اعلام کرد: عیدی کارگران در سال جاری معادل ۶۰ روز حقوق که حداقل آن یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

حداقل عیدی کارگران ۱.۶ و حداکثر ۲.۴ میلیون تومان

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم،  اسماعیل ظریفی‌آزاد به خبر ۲۰:۳۰ اعلام کرد: عیدی امسال کارگران طبق قانون کار معادل ۶۰ روز حقوق است که براین اساس حداقل عیدی برای کارگران یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر آن ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی اعلام کرد: عیدی کارگران از سوی کارفرمایان با حقوق بهمن و یا اسفند باید پرداخت شود و کارفرمایان حق ندارند عیدی کارگران را به سال آینده موکول کنند.

عیدی کارگران طبق قانون کار معادل ۶۰ روز حقوق است به شرطی که از ۳ برابر حداقل حقوق که در سال‌جاری حدود ۸۱۲ هزار تومان است بالاتر نباشد.

انتهای خبر