واکنش متفاوت مسئولان نیروی انتظامی و فرماندار تبریز

حاشیه تجمع برای آتش نشانان در تبریز ؛ تایید و تکذیب مسئولین

اسمعیل پور تاکید کرد: این تجمع در شبکه‌های مجازی و به صورت خودجوش مطرح‌ شده‌ و مجوز قانونی برای این امر صادر نشده‌ بود.

image_pdfimage_print

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که هر نوع تجمع غیرقانونی و بدون مجوز از نظر نیروی انتظامی ممنوع است، گفت: مجوز قانونی از سوی دستگاه‌های مربوطه برای تجمع روشن کردن شمع به یاد آتش‌نشانان در تبریز صادر نشده‌ بود.

حاشیه تجمع برای آتش نشانان در تبریز ؛ تایید و تکذیب مسئولین

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایسنا، علی اسمعیل پور با اشاره به این‌که نیروی انتظامی موظف است بر اساس قانون حرکت کند، اظهار کرد: در تجمع‌های قانونی، وظیفه نیروی انتظامی حل مسائل ترافیکی مسیرهای منتهی به تجمع، تأمین امنیت و آرامش شهروندان و شرکت‌کنندگان در تجمع است.

وی تاکید کرد: این تجمع در شبکه‌های مجازی و به صورت خودجوش مطرح‌ شده‌ و مجوز قانونی برای این امر صادر نشده‌ بود.

وی یادآور شد: برگزاری تجمع‌های غیرقانونی در سطح شهر ممکن است عواقب اجتماعی داشته باشد و نیروی انتظامی در قبال آن مسئول می‌باشد.

تایید فرماندار!

خودم در تجمع حضور داشتم / تکذیب خبر جلوگیری نیروی انتظامی از تجمع مردم تبریز برای آتش نشانان

این گزارش می افزاید شهرتی فر خبر جلوگیری نیروی انتظامی در برگزاری این تجمع را تکذیب کرده بو و عنوان داشته خودم در این تجمع حضور داشتم!

رحیم شهرتی فر در گفتگو با ائل با تکذیب اخباری مبنی بر جلویگری نیروی انتظامی از تجمع مردم تبریز برای همدردی با خانواده های آتش نشانان خدوم، اظهار کرد: این اخبار شایعه می باشند.

وی ادامه داد: مردم قدرشناس تبریز، با نثار تاج و دسته گل با خانواده های آتش نشانان فداکار ابراز همدردی کردند.

بر اساس این گزارش، برخی کانال های خبری از جلوگیری نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی از تجمع مردم تبریز در ابراز همدردی با خانواده قربانیان حادثه ساختمان پلاسکو، خبر داده بودند.

انتهای خبر