مالیاتی ها مقابل استانداری آذربایجان شرقی تجمع کردند + توضیحات فرماندار تبریز

تعدادی از خانوارهای اعضای تعاونی مسکن شماره ۲ اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی مقابل استانداری تجمع کردند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، عدادی از خانوارهای اعضای تعاونی مسکن شماره ۲ اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی که پس از ۱۳۳ سال با دو برج نیمه تمام در شرف مصادره واحدهایشان توسط […]

image_pdfimage_print

مالیاتی ها مقابل استانداری آذربایجان شرقی تجمع کردند

تعدادی از خانوارهای اعضای تعاونی مسکن شماره ۲ اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی مقابل استانداری تجمع کردند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، عدادی از خانوارهای اعضای تعاونی مسکن شماره ۲ اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان‌شرقی که پس از ۱۳۳ سال با دو برج نیمه تمام در شرف مصادره واحدهایشان توسط بانک ملی هستند  صبح امروز مقابل ساختمان استانداری آذربایجان‌شرقی در تبریز تجمع و خواستار رسیدگی به حل مشکلات خود شدند.

مالیاتی ها مقابل استانداری آذربایجان شرقی تجمع کردند

فرماندار تبریز در خصوص تجمع اعضای تعاونی مسکن امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی مقابل استانداری و فرمانداری گفت: بیشتر مشکلات این تعاونی به دلیل مشکل در مدیریت تعاونی و پروژه‌ها و گره وام بانکی بوده است.

رحیم شهرتی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص  تجمع اعضای تعاونی مسکن امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی مقابل استانداری و فرمانداری تبریز، اظهار داشت: حضور اعضای تعاونی در محل فرمانداری به دلیل کم بودن کیفیت پروژه مسکن و گره ایجاد شده در مساله وام بانکی و مسائل پیش آمده بین اعضا و هیات مدیره تعاونی بوده که تاکنون رفع نشده است.

وی افزود: با توجه به این مساله با نمایندگان افرادی که آمده بودند گفت‌و‌گو شد که در این بین مشخص شد بیشتر مشکلات به دلیل مشکل در مدیریت تعاونی و پروژه‌ها و گره وام بانکی بوده است.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به این مساله لازم دیده شد تا با حضور دستگاه‌های مختلف مشکلات این تعاونی به صورت دقیق بررسی شود، بخاطر همین نمایندگان حاضرین قانع شدند تا فرمانداری تبریز این مساله را پیگیری کند.

انتهای خبر