رهبر تروریست‌های داعش در آذربایجان آماده فرار به دبی

بنا به اخبار منتشر شده در رسانه های جمهوری آذربایجان، علی خان موسی اف با اطمینان از خطر دستگیری خود در حال آماده شدن برای فرار به شهر دبی است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، طی روزهای گذشته فایل صوتی از سوی علی خان موسی اف ازسرکردگان وهابیت در جمهوری آذربایجان منتشر شد که در آن […]

image_pdfimage_print
بنا به اخبار منتشر شده در رسانه های جمهوری آذربایجان، علی خان موسی اف با اطمینان از خطر دستگیری خود در حال آماده شدن برای فرار به شهر دبی است.
رهبر تروریست‌های داعش در آذربایجان آماده فرار به دبی

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، طی روزهای گذشته فایل صوتی از سوی علی خان موسی اف ازسرکردگان وهابیت در جمهوری آذربایجان منتشر شد که در آن از طرفداران خود خواسته است تا برای شرکت در امر واجب جهاد راهی سرزمین های شام شوند و اعلام کرده است هرکس که از این دعوت، سرپیچی کند در واقع از امر الهی فرار کرده است.

در پی انتشار گسترده این فایل و واکنش های متعدد از طرف خبرنگاران و رسانه های آذربایجان و اشخاص مطرح به ادعاهای وی، روز گذشته خبری از سوی مبارز قربانلی رئیس کمیته امور دینی آذربایجان مبنی بر این که سخنان موسی اف باید توسط نهادهای امنیتی بررسی شود نیز منتشر شد.

در پی این عکس العمل ها، امروز بنا به اخبار منتشر شده در رسانه های جمهوری آذربایجان اعلام شد، علی خان موسی اف با اطمینان از خطر دستگیری خود در حال آماده شدن برای فرار به شهر دبی است.

به گزارشات وارد شده به سایت ” Moderator.az “، موسی اف روز گذشته برای آماده شدن ویزا در عرض یک روز و به قیمت ۱۵۰ دلار اقدام کرده است. منابع خبری اذعان داشتند اگر ویزای وی آماده شود وی امروز از آذربایجان فرار خواهد کرد.

گفتنی است؛ ۶ ماه پیش به دلیل اخراج موسی اف از کشور ترکیه، تنها راه فرار وی به شهر دبی و آنجا نیز برای زندگی طولانی مدتش کشور کویت اعلام شده است.

خاطرنشان می کنیم، موسی اف از فارغ التحصیلان مدرسه وهابیت در باکو می باشد که توسط عربستان تاسیس و اداره می شود.

همچنین قابل ذکر است، نهاد  “احیای میراث اسلامی” علی خان در کویت هنوز پابرجاست، لذا فعالیت این نهاد بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر، در جمهوری آذربایجان متوقف شده بود.

انتهای خبر