مردم آذربایجان ۲۷ بهمن ماه با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند/ استوار آذر: سهمیه نفرات دیدار رهبری کاهش می‌یابد

وی با اشاره به اینکه این دیدار در ۲۸ بهمن ماه انجام می گیرد، گفت: پیشنهاد ما این بود که در روز دیدار سن سخنرانی در طبقه پایین حسینیه پیش‌بینی شود اما به دلیل ازدحام و کثرت جمعیت این درخواست میسر نشد.

image_pdfimage_print

معاون استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری دیدار سالیانه مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۷ بهمن ماه خبر داد.

مردم آذربایجان ۲۷ بهمن ماه با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، علی نواداد در جلسه هماهنگی دیدار سالانه مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری، با اشاره به تأثیر حضور به‌موقع مردم در مراسم چهلم شهدای ۱۹ دی قم در سال ۵۶ اظهار داشت: ۲۹ بهمن سال ۵۶ برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و باید مراسمات بزرگداشت این روز تاریخی به‌ویژه در دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی این توفیق این دیدار سالانه را یکی از موهبت‌های الهی برای مردم آذربایجان دانست و گفت: هر  ساله در این دیدار مقام معظم رهبری بیانات مهمی را مطرح کرده‌اند که نشان از اهمیت این دیدار است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال بالا و تقاضای زیاد برای دریافت کارت حضور در این دیدار، تأکید کرد: امسال باید تلاش کنیم تا افرادی که تا به امروز در این دیدار حضور نداشته‌اند ۲۷ بهمن امکان حضور در مراسم را داشته باشند.

نواداد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب بیش از ۱۲ سال با همت مردم آذربایجان و با کسب اجاره از مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این ایام، مراسم دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در حضور ایشان برگزار می‌شود، ابراز داشت: با اتخاذ تدابیر مناسب باید از ناوگان حمل‌ونقل باکیفیت و ایمن برای این سفر استفاده کنیم.

استوار آذر: سهمیه نفرات دیدار رهبری کاهش می‌یابد

استوار آذر: سهمیه نفرات دیدار رهبری کاهش می‌یابد/ حمیدی: رویکرد شهرداری به برنامه‌ی دهه فجر، جشن‌محور است

معاون اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: به دلیل کثرت جمعیت، مقرر شده است در برنامه دیدار سال جاری سهمیه مورد نظر بیش از یک سوم کاهش یابد.

حسن استوار آذر در جلسه هماهنگی برنامه‌‌های استانی ویژه دهه فجر با اشاره به برنامه دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز، اظهار کرد: به دلیل کثرت جمعیت در برنامه سال جاری با کاهش بیش از یک سوم سهمیه‌‌‌های دیدار روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه این دیدار در ۲۸ بهمن ماه انجام می گیرد، گفت: پیشنهاد ما این بود که در روز دیدار سن سخنرانی در طبقه پایین حسینیه پیش‌بینی شود اما به دلیل ازدحام و کثرت جمعیت این درخواست میسر نشد.

انتهای خبر