حماسه وحدت ملی

آذربایجان بار دیگر حماسه ای انقلابی آفرید/ پاسخ کوبنده مردم انقلابی آذربایجان به تهدیدات ترامپ

مردم ولایت‌مدار آذربایجان در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر با خلق صحنه های ماندگار، حماسه ساز شدند.

image_pdfimage_print
رسانه‌های چین: حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن گسترده بود

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی، صدها هزار نفر از مردم ایران در شهرها و استان های سراسر کشور به خیابان ها آمدند و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

امروز جمعه ۲۲ بهمن ۹۵، قشرهای مختلف مردم استان همچون دیگر نقاط ایران با حضور گسترده در راهپیمایی بار دیگر انسجام و همبستگی ملی خود را در پشتیبانی از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشته و سی وهشتمین بهار آزادی را جشن گرفتند.

راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب در تبریز و سایر شهرهای آذربایجان شرقی امسال نیز همچون سال‌های گذشته عرصه حضور یکپارچه ملت غیور ایران با مشارکت قشرها و سلیقه‌های مختلف سیاسی بود.
امروز مردم ایران با حضور وصف ناپذیر و فریاد رسای خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی دشمنان و تهدید سران آمریکا دادند تا آنان و ایادیشان بدانند ایران و ایرانی همیشه تاریخ سرافرازانه در مقابل مستکبران ایستاده و زیر بار ظلم نخواهد رفت.
امروز ملت بزرگ ما با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، پیوند خود را با ولایت مستحکم تر از گذشته به رخ جهانیان کشاند و یک بار دیگر یاس و ناامیدی را بر دشمنان مستولی و اطمینان و آرامش را به قلب های مسلمانان، آزادی خواهان و مستضعفان عالم هدیه کرد.
در شهرستان های مختلف استان، امروز همه آمدند تا یک حضور دیگر را در تاریخ انقلاب ثبت و همراهی و همگامی خود را با نظام و دولتمردان جمهوری اسلامی اعلام کنند.

دریادار سیاری فرمانده نیروى دریایی ارتش جمهورى اسلامى ایران که سخنران راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن در تبریز بود، گفت: مردم تبریز با حضور پرشور خود پاسخ تهدیدات ترامپ را دادند و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده‌شان در اقصی‌نقاط کشور همانطور که رهبری فرموده بودند، در خیابان‌ها جواب تهدیدات دشمنان نظام را دادند و ثابت کردند در مقابل هرنوع تهدیدی می‌ایستند و پاسخ یاوه‌گویی‌ها را می‌دهند.

بازتاب حضور انقلابی در رسانه‌های خارجی:
رسانه های خارجی از جمله آمریکا و رسانه های بزرگ غربی، با اعلام اینکه مردم ایران با حضوری گسترده در خیابان ها سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند،مشارکت میلیونی مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پررنگ تر از سالهای گذشته اعلام کردند.

? سی ان ان: راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب ایران امسال پرجمعیت تر بود?ترندنیوز: راهپیمایی گسترده‌ای در میدان آزادی تهران برگزار شد.

?العهد: میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

? خبرنگار نیویورک تایمز: انقلاب ایران برای استقلال بود/ یک مرد به من گفت: تا وقتی که آمریکا ما را تهدید می کند، مسخره اش می کنیم.

?گاردین نوشت: مردم ایران امروز خشم خود را بر سر ترامپ فریاد زدند.
?واشنگتن پست : ایران به رغم تشدید تنش‌ها با آمریکا سالگرد انقلاب خود را پرشورتر از همیشه جشن گرفت.
? الجزیره انگلیسی: مردم ایران به نظامشان ایمان دارند/ مردم ایران حاضرند هر کاری برای دفاع از نظام کشورشان انجام دهند.
? خبرگزاری فرانسه با اشاره به “حضور میلیونی مردم” در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد انقلاب ، این راهپیمایی را نمایش قدرت ایرانی ها در برابر سیاست های خصمانه آمریکا توصیف کرد.
انتهای خبر