انتشارجدیدترین شماره ماهنامه جهان تن و روان در تبریز

شماره ۶۵ ماهنامه جهان تن و روان در تبریز منتشر شد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در شماره  ۶۵ این نشریه مطالب متنوعی در عناوین: سرمقاله، یادداشت، گزارش و مصاحبه، جهان سینما، حوادث، جهان آشپزی، طنز و سرگرمی و … گنجانده شده‌اند. در بخش سرمقاله می‌توانید یادداشت “قانون شکنان در لباس حافظان قانون” را بخوانید، […]

image_pdfimage_print

شماره ۶۵ ماهنامه جهان تن و روان در تبریز منتشر شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در شماره  ۶۵ این نشریه مطالب متنوعی در عناوین: سرمقاله، یادداشت، گزارش و مصاحبه، جهان سینما، حوادث، جهان آشپزی، طنز و سرگرمی و … گنجانده شده‌اند. در بخش سرمقاله می‌توانید یادداشت “قانون شکنان در لباس حافظان قانون” را بخوانید، همچنین یادداشت های “چاه ویلی به نام ماشین سازی”، “تخریب ارک علیشاه از شایعه تا واقعیت” و “دلائل خودکشی در ایران” از دیگر مقالات این شماره است و علاوه بر این “تبریز را در سطح بین الملل مطرح کرده ایم”، “ضعف در نظارت شورائی و عدم قانونگذاری مناسب از بزرگترین ایرادات شورای چهارم هست” و “شب های تبریز را ندیده ام” عناوین گفت و گوهای ویژه با   شهرام دبیری،علی شیاری و معصومه داناپور است که در بخش مصاحبه منتشر شده اند.

گزارش های اختصاصی از ” کمبود مراکز درمانی ویژه کودکان در تبریز” و “کمپ ترک اعتیاد” از دیگر بخش های جذاب این شماره از ماهعنامه جهان تن و روان است.
“جهان تن و روان” به سردبیری عادل جعفرموحد منتشر می‌شود و توانسته به عنوان اولین ماهنامه متفاوت تبریز جایگاه مناسبی را در میان نشریات کشور کسب کند و به یکی از پرخواننده ترین مجلات خانوادگی تبدیل شود.

انتهای خبر