پرونده تخلفات شورای شهر و شهرداری تبریز به مرحله صدور حکم رسید/ محاکمه ۴۴ نفر در جنجالی ترین پرونده تخلفات شهری

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در پرونده شورای شهر تبریز برای ۴۴ نفر کیفرخواست صادر شد، در حال حاضر این پرونده در شرف صدور حکم است.

image_pdfimage_print

 

 محاکمه 44 نفر در پرونده شورای شهرو شهرداری تبریز به اتمام رسید/ پرونده در شرف صدور حکم

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری گفت: در پرونده شورای شهر تبریز برای ۴۴ نفر کیفرخواست صادر شد، در حال حاضر این پرونده در شرف صدور حکم است.

به گزارش  اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، «حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری» رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با  میزان، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده شورای شهر تبریز اظهار کرد: در پرونده شورای شهر تبریز برای ۴۴ نفر کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.

وی ادامه داد: محاکمه این افراد در دادگاه به اتمام رسید؛ پرونده در شرف صدور حکم است و منتظر تصمیم دادگاه هستیم.

در اسفند ماه سال گذشته حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری  رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، از نخستین دستگیری یکی اعضای شورای شهر تبریز به اتهام تبانی و اخذ رشوه خبر داد.

متهم با اخذ رشوه از مجموعه کارکنان شهرداری به آنها قول انتصاب در برخی پست‌های شهرداری را می‌داده و از طریق تبانی پیشنهادات مورد نظر آنها را پیگیری کرده است.

پیش از این دو عضو شورای شهر تبریز به اتهام تبانی و اخذ رشوه دستگیر و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده بود.

گفتنی است سخنگوی دستگاه قضا  ۱۰ خرداد ماه در حاشیه بازدید از پزشکی قانونی کهریزک در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت این پرونده را تشریح کرد که برای مشاهده مشروح آن می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

همچنین در ۱۷ فروردین ماه سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونین شهردار تبریز بازداشت شدند و رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی در ۲۲ فروردین ماه از احضار چهارمین عضو شورای شهر تبریز به دادگاه خبر داد،

انتهای خبر