پرونده فوت خانم ۲۹ ساله در بیمارستان سینای تبریز به پزشکی قانونی ارجاع شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص فوت خانم ۲۹ ساله در بیمارستان سینای تبریز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این پرونده برای تعیین علت فوت به سازمان نظام پزشکی و پزشکی قانونی ارجاع شده است. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علی تقی‌زادیه اظهار داشت: […]

image_pdfimage_print
پرونده فوت خانم 29 ساله در بیمارستان سینای تبریز به پزشکی قانونی ارجاع شد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص فوت خانم ۲۹ ساله در بیمارستان سینای تبریز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این پرونده برای تعیین علت فوت به سازمان نظام پزشکی و پزشکی قانونی ارجاع شده است.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علی تقی‌زادیه اظهار داشت: خانم ۲۹ ساله‌ای برای انجام عمل ترمیمی سینه‌ها روز دوشنبه دوم اسفند صبح در بیمارستان سینای تبریز بستری می‌شود و ساعتی پس از آغاز عمل جراحی بیمار بدحال شده و درجه حرارت بدن وی بالا می‌رود و اقدامات درمانی لازم برای بیمار انجام می‌گیرد ولی با این وجود انجام اقدامات لازم، با کمال تاسف وی فوت می‌کند.

تقی‌زادیه گفت: پرونده برای تعیین علت فوت به سازمان نظام پزشکی و پزشکی قانونی ارجاع شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن اظهار تاسف از فوت این بیمار گفت: این دانشگاه پیگیری‌های لازم را برای تعیین علت دقیق فوت وی انجام خواهد داد.

انتهای خبر