مدیرکل جدید راه آهن آذربایجان منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه آهن اذربایجان با حضور پور مهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اذربایجان شرقی برگزار شد

image_pdfimage_print
مدیرکل جدید راه آهن آذربایجان منصوب شد
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، مدیرکل جدید راه آهن آذربایجان منصوب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از مهر، عصر یک شنبه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه آهن اذربایجان با حضور پور مهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اذربایجان شرقی برگزار شد.

پور مهدی در ابتدای این مراسم گفت: مردم آذربایجان نجیب، میهمان دوست، زحمت کش و قدردان هستند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اذربایجان شرقی افزود: بحث راه اهن و حمل نقل ریلی و جادهای در دولت تدبیر و امید از جایگاه خاصی برخوردار است و مسئولین راه اهن کشور باید توجه  ویژه ای به اذربایجان داشته باشند زیرا مردم اذربایجان نجیب، میهمان دوست، زحمت کش و قدردان هستند و هیچ وقت خدمات و زحمات گذشته گان را از یاد نمی برند.

مهندس پورمهدی اضافه کرد: پست ها، مدیریت، وتمامی منصب ها مقطعی است ولی خدماتی که انجام می گیرد ماندنی است و هیچ گاه از بین نخواهد رفت. بنابراین تمامی مدیران باید کاری را انجام دهند که باقیات و صالحات باشد و بعد از رفتنشان کارهای خوبی به یادگار بماند.

۴۵۰ کیلومتر بزرگراه در آذربایجان شرقی وجود دارد

پورمهدی تصریح کرد: در راه اهن تبریز- میانه علیرغم هزینه کرد حدودا ۱۰۰۰ میلیارد تومان  با توجه به عدم بهره برداری واستفاده مردم  به یکی از ارزوهای دیرینه مردم تبدیل شده است و انتظار است با اتمام این  پروژه  مردم از ان استفاده نمایند..

پور مهدی بیان داشت: مدیریت جدید راه اهن ضمن ارتقاء و خدمات دهی و تکریم مسافران باید به اتمام راه اهن تبریز میانه و زیاد کردن سرعت قطار تبریز – اذرشهر- مراغه  و تبریز- جلفا و راه اندازی قطار تبریزو حومه اهتمام نماید و مطالبات مردم اذربایجان را محقق نماید و مدریت استان امادگی کامل جهت پیگیری و به ثمر رسیدن تمامی پروژه ها و توسعه زیرساخت های راه اهن را دارد.

در پایان این مراسم میر حسن موسوی بعنوان معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شاپور ارصلانی بعنوان مدیر کل جدید راه اهن آذربایجان منصوب شدند.

  • گفتنی است، موسوی از چند ماه پیش با توجه تصدی معاونت مسافری راه آهن کل کشور در محل کار سابق خود در تبریز حضور نداشت.
انتهای خبر