روسای کارگروه های شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب آذربایجان شرقی تعیین شد

با توجه به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه های انتخابیه اهر-هریس و مراغه-عجشیر، شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان نیز در این حوزه ها برای معرفی نامزدهای همسو با دیدگاه های اصلاح طلب برنامه ریزی می کند.

image_pdfimage_print

اعضا و روسای کارگروه های شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب آذربایجان شرقی برای برنامه ریزی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعیین شدند.

 

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایرنا، رییس شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب آذربایجان شرقی گفت: در راستای برنامه ریزی برای حضور جامع در انتخابات سال آینده در آخرین جلسه این شورا، اعضای سه کارگروه شهرستان ها، سیاست گذاری و تدوین برنامه، تعامل و رایزنی مشخص و فعالیت شان آغاز شد.

 

احمد ظهیرنیا افزود: بر اساس انتخابات داخلی، روسای این کارگروه ها شامل نماینده حزب اتحاد ملت برای کارگروه شهرستان ها، نماینده انجمن اسلامی معلمان برای کارگروه سیاست گذاری و تدوین برنامه و نماینده حزب مردم سالاری برای کارگروه تعامل و رایزنی تعیین شده اند که در جلسات هیئت رئیسه حضور خواهند داشت.

به گفته وی در کارگروه شهرستان ها، نمایندگان احزاب اتحاد ملت، خانه کارگر، انجمن اسلامی مهندسان، مجمع دانش آموختگان، عدالت و آزادی و انجمن مدرسین دانشگاه ها در کارگروه تعامل و رایزنی نمایندگان احزاب کارگزاران، جوانان، مردم سالاری، حزب اسلامی کار، اراده ملت ندای ایرانیان و در کارگروه سیاست گذاری و تدوین برنامه، نمایندگان احزاب انجمن اسلامی معلمان، اعتماد ملی، خرداد آذربایجان، جمعیت زنان مسلمان نواندیش، مجمع فرهنگیان اسلامی مجمع زنان اصلاح طلب حضور دارند.

ظهیرنیا خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه اهر و هریس و مراغه و عجشیر در آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان نیز در این حوزه ها برای معرفی نامزدهای همسو با دیدگاه های اصلاح طلب برنامه ریزی می کند.

وی افزود: همچنین با رای شورا رضا عظیم آذری از حزب اسلامی کار به عنوان مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی احزاب و نشکل های اصلاح طلب آذربایجان شرقی تعیین شد.
این گزارش حاکی است پیش از این دوره جدید فعالیت شورای هماهنگی احزاب و نشکل های اصلاح طلب استان آذربایجان شرقی با حضور تعدادی از اشخاص حقیقی در کنار احزاب و تشکل های اصلاح طلب آغاز و اعضای هیئت رئیسه آن انتخاب شده بودند.
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت سال آینده همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در دو حوزه انتخابیه مراغه-عجب شیر و اهر-هریس برگزار می شود.

مطالب مرتبط با این خبر در اعتدال پرس:

هیت رییسه جدید شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی انتخاب شد+ تصاویر

انتهای خبر