احضار مدیر کل حمل و نقل جاده ای و رئیس پلیس راهور خراسان رضوی به دادسرا بدلیل تصادف زنجیره‌ای مرگبار در مشهد

بازپرس شعبه ۴۱۰ دادسرای مشهد از احضار مدیر کل حمل و نقل جاده ای و فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی برای ارائه توضیحات به دادسرا خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایرنا بازپرس شعبه ۴۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: رئیس پلیس راه استان و مدیرکل حمل و نقل جاده […]

image_pdfimage_print

بازپرس شعبه ۴۱۰ دادسرای مشهد از احضار مدیر کل حمل و نقل جاده ای و فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی برای ارائه توضیحات به دادسرا خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از ایرنا بازپرس شعبه ۴۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: رئیس پلیس راه استان و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به دادسرا احضار شدند.
محمدحسن اصولی صفار افزود: این دو نفر برای ارائه توضیحات در خصوص وقوع سه تصادف زنجیره ای در محورهای مواصلاتی استان باید در دادسرا حضور یابند.
وی بیان کرد: این احضاریه ها در راستای دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد مبنی بر رسیدگی به سوانح رانندگی در جاده‌های استان و ریشه یابی وقوع این سوانح ابلاغ شده است.
اصولی صفار ادامه داد: براین اساس رئیس پلیس راه و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، آنها روز شنبه در دادسرا حضور خواهند یافت.
سه فقره تصادف زنجیره ای روز جمعه در مسیر باغچه – مشهد رخ داد که در مهمترین این سوانح با برخورد ۴۱ دستگاه خودرو با یکدیگر، ۵۹ نفر مجروح شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

انتهای خبر