تایید صلاحیت فقط ۴۴ نفر از داوطلبان میان‌دوره‌ای مجلس در دو حوزه مراغه و اهر

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در دو حوزه انتخابیه اهر و هریس و حوزه مراغه و عجب شیر اعلام شد.

image_pdfimage_print

فرماندار شهرستان مراغه از تایید صلاحیت ۲۵ نفر از داوطلبان انتخابات میان‎دوره‌ای مجلس در حوزه‌ی انتخابی مراغه و عجب‌شیر خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، ظفر محمدی در خصوص آمار رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان حوزه‌ی انتخابیه مراغه و عجب‌شیر، اظهار کرد: از مجموع ۵۵ داوطلب انتخاباتی، ۲۵ نفر احراز هویت و تایید صلاحیت شده‌اند و ۳۰  نفر از این داوطلبان با رای هیات مرکزی نظارت حائز شرایط حضور در این رقابت شناخته نشدند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که احراز صلاحیت نشده‌اند می‌توانند اعتراض خود را تا ۲۲ فروردین به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مراجعه کرده و شکایات خود را ارائه دهند.

۱۹ داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس از حوزه انتخابیه اهر و هریس تائید صلاحیت شدند

فرماندار شهرستان اهر، تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات میان دوره‌ای دهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهر و هریس توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات را ۱۹ نفر اعلام کرد.

سید محمد عابدی افزود: از میان ۴۵ داوطلب میان دوره ای مجلس دهم از حوزه اهر و هریس صلاحیت ۹ نفر احراز نشده و ۱۷ نفر رد صلاحیت شده اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از داوطلبان این دوره هم انصراف داده است.

وی اظهار کرد: داوطلبانی که در این مرحله از سوی هیات نظارت بر انتخابات حائز شرایط نشده اند، می توانند تا بیست و دوم فروردین به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مراجعه و شکایت خود را در این خصوص ارائه دهند.

انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

گفتنی است حوزه اهر و هریس به علت ابطال انتخابات پارسال و حوزه مراغه و عجب شیر به خاطر فوت نماینده منتخب این حوزه طی سانحه رانندگی در روز اول شروع مجلس به میاندوره ای کشیده شده است.

  • شنیده ها حاکی است، در اهر برخی چهره های شاخص در بین لیست ردصلاحیت شدگان دیده می شود.
انتهای خبر