اعلام نام ۳ روستای منتخب طرح ارزیابی تولید و اشتغال آذربایجان‌شرقی از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور

معاون رئیس‌جمهوری در نامه‌ای به استاندار آذربایجان‌شرقی، اسامی روستاهای منتخب طرح ارزیابی تولید و اشتغال در این استان را به او ابلاغ کرد.  به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در نامه زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی که روز ۲۴ خرداد ارسال شده است، آمده است: […]

image_pdfimage_print

نتیجه تصویری برای اشتبین

معاون رئیس‌جمهوری در نامه‌ای به استاندار آذربایجان‌شرقی، اسامی روستاهای منتخب طرح ارزیابی تولید و اشتغال در این استان را به او ابلاغ کرد.

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، در نامه زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی که روز ۲۴ خرداد ارسال شده است، آمده است:

«با عنایت به نام‌گذاری سال ۱۳۹۶ به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» از طرف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عزم دولت تدبیر و امید در جهت اشتغال و رفع محرومیت از روستاهای کشور و با توجه به اهداف سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ و برنامه ششم توسعه، این سازمان طرحی را تحت عنوان «طرح ارزیابی ظرفیت و تولید اشتغال» در روستاهای مستعد با هدف رونق کسب‌وکار محلی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای هدف گردشگری در دستور کار قرار داده است.

در همین راستا کارشناسان ستادی و استانی این سازمان در قالب ۱۳ گروه از سه حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به بازدید و ارزیابی میدانی از ۷۶ روستای کشور از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۶ اقدام نموده‌اند که روستاهای منتخب ۱- زنوزق، ۲- کندوان و ۳- اشتبین مربوط به آن استان می‌باشند.

اقدامات اجرایی بر اساس ظرفیت مشترک دستگاه‌های مرتبط شامل وزارت کشور، سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، بنیاد مسکن و… صورت خواهد گرفت. ازاین‌رو ضرورت هماهنگی از طرف جنابعالی بین دستگاه‌های مرتبط به‌منظور تسریع در اجرای طرح مورد انتظار است.

بدین منظور جداول تهیه‌شده که شامل اقدامات اجرایی و زمان‌بندی طرح می‌باشد، جهت آگاهی و ابلاغ به شورای برنامه‌ریزی استان (به‌پیوست) تقدیم می‌گردد.»

نتیجه تصویری برای اشتبین

انتهای خبر