سفیر ایران در آذربایجان با محکومیت حمله اخیر ارمنستان: “شهادت زهرای دوساله یک جنایت است”

سفیر اورمیه‌ای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان، ضمن محکومیت حمله ارمنستان به مناطق مسکونی جمهوری آذربایجان در منطقه آلخانلی گفت: شهادت یک کودک خردسال و مادربزرگش در حمله اخیر ما را بسیار ناراحت کرد، این قطعا یک جنایت است.  به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از یول‌پرس، جهانگیرزاده ضمن اعلام این موضوع که چنین […]

image_pdfimage_print

سفیر اورمیه‌ای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان، ضمن محکومیت حمله ارمنستان به مناطق مسکونی جمهوری آذربایجان در منطقه آلخانلی گفت: شهادت یک کودک خردسال و مادربزرگش در حمله اخیر ما را بسیار ناراحت کرد، این قطعا یک جنایت است.

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از یول‌پرس، جهانگیرزاده ضمن اعلام این موضوع که چنین حملاتی حل مساله قره‌باغ را پیچیده‌تر خواهد ساخت، گفت: آذربایجان دولت دوست و برادر ما است و از وقوع چنین حادثه‌ای بسیار متاسف هستیم. لازم است تا گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا به وظایف خود در قبال تضمین برقراری آتش بس در مناطق جنگی قره‌باغ به خوبی عمل نماید.

سفیر ایران در آذربایجان ادامه داد: ایران در زمان ریاست جمهوری حیدر علی اف، برای حل و فصل مناقشه قره‌باغ تلاش‌های فراوانی کرد، اما نتیجه‌ای در بر نداشت. ایران خواهان پایان جنگ به روش‌های صلح‌آمیز می‌باشد چرا که جنگ و درگیری به ضرر تمامی کشورهای منطقه است.

گفتنی است روز سه‌شنبه هفته جاری، ارتش اشغالگر ارمنستان با حمله خمپاره‌ای به مناطق مسکونی و غیرنظامی جمهوری آذربایجان در منطقه آلخانلی شهرستان فضولی در جوار خطوط جبهه، یک مادربزرگ ۵۰ ساله و نوه ۲ ساله‌اش زهرا را به شهادت رساند.

انتهای خبر