کادر فنی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مشخص شد

اعضای کادر فنی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برای حضور در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور معرفی شدند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، پس از بازگشت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که به دنبال یک فصل تجربه تلخ حضور در لیگ‌برتر رقم خورد، این تیم روزهای پرالتهابی را پشتِ‌سر گذاشت و […]

image_pdfimage_print
اعضای کادر فنی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برای حضور در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور معرفی شدند.
کادر فنی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مشخص شد

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، پس از بازگشت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که به دنبال یک فصل تجربه تلخ حضور در لیگ‌برتر رقم خورد، این تیم روزهای پرالتهابی را پشتِ‌سر گذاشت و حتی بر اساس شایعات تا مرز انحلال پیش رفت اما حمایت هیات فوتبال استان و در نهایت واگذاری مالکیت این باشگاه به کارخانه ماشین‌سازی باعث شد تا تیم قدیمی‌ فوتبال تبریز همچنان با حیات خود ادامه دهد.

بعد از این تصمیم، علی شریعت‌زاده مالک باشگاه ماشین‌سازی شد و وی در اولین اقدام خود طی حکمی حسین خطیبی مربی بومی و نام آشنای فوتبال تبریز را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب کرد و این اتفاق درحالی رخ می‌داد که چند روز پیش از آن، برادر مدیرعامل یعنی رسول خطیبی بار دیگر هدایت سبزجامگان را بر عهده گرفته بود.

حال با گذشت چند روز از آغاز فعالیت تیم ماشین‌سازی تحت مالکیت جدید و با اعلام مدیرعامل باشگاه، تنی چند از دستیاران و اعضای کادر فنی این تیم برای شرکت در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نیز مشخص شدند. بر این اساس اسامی کادر فنی سبزقبایان در فصل آینده به شرح زیر خواهد بود:

سرمربی: رسول خطیبی
مربیان: رسول علیزاده، یوسف بخشی‌زاده و بختیار حسین‌زاده (آنالیزور)
مربی بدنساز: خودولف
مربی دروازه‌بانان: جلال بشرزاد
سرپرست (مدیر) تیم: محمد پیروزرام
مدیر رسانه‌ای و مسئول روابط عمومی: محمود نصیرپور

شایان ذکر است؛ خودولف، مربی دروازه‌بانان ماشین‌سازی که اصلیتی فرانسوی دارد تنها عضو خارجی کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهد.

افزودنی است؛ کادر پزشکی و مترجم ماشین‌سازی نیز طی روزهای آینده تعیین و با اضافه شدن آنها، کادر فنی نماینده فوتبال تبریز در لیگ دسته یک تکمیل خواهد شد.

انتهای خبر