روایت خبرنگار اعتدال پرس از سقوط رعب آور یک شهروند تبریزی از آبشار عیش آباد مرند/ تلنگری بر مسئولین شهرستان

اختصاصی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)/ سقوط رعب آور یک شهروند تبریزی از آبشار عیش آباد مرند و نبود امکانات ارتباطی لازم در منطقه می رفت که منجر به حادثه بسیار تلخ و جبران ناپذیری تبدیل شود. به گزارش خبرنگار اعتدال پرس که خود در محل حادثه حضور داشت این حادثه حدود ساعت ۱۴ و هنگام پایین […]

image_pdfimage_print

اختصاصی اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)/ سقوط رعب آور یک شهروند تبریزی از آبشار عیش آباد مرند و نبود امکانات ارتباطی لازم در منطقه می رفت که منجر به حادثه بسیار تلخ و جبران ناپذیری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار اعتدال پرس که خود در محل حادثه حضور داشت این حادثه حدود ساعت ۱۴ و هنگام پایین آمدن این شهروند تبریزی بنام رضا فلاحی از آبشار روستای عیش آباد مرند به علت لیزخوردن اتفاق افتاد که به طور معجزه آسایی وی از مرگ حتمی نجات یافت.

این گزارش حاکی است درحالیکه همه جای پایین آبشار پر از سنگ های بزرگ و تیز بود، این مرد ۴۸ ساله روی تنها قسمت خالی پایین آبشار در بغل سنگ ها و درست در نیم متری خبرنگار اعتدال پرس افتاد که بر اثر این سقوط دچار شکستگی از ناحیه پا و لگن و احتمالا دیگر آسیب های داخلی غیرآشکار شد.

با توجه به صعب العبور بودن مسیر و متاسفانه عدم آنتن دهی موبایل، بعد یک ساعت پیاده روی توسط خبرنگار اعتدال پرس و یکی از همراهان فرد مصدوم سرانجام موفق به تماس با اورژانس و ۱۱۰ شده و گزارش حادثه به این مراکز اعلام شد که به فاصله یک ساعت امدادگران هلال احمر در معیت عوامل نیروی انتظامی در روستا حاضر شده و به همراه نیروهای محلی به محل حادثه اعزام شدند.

آخرین گزارش دریافتی اعتدال پرس از همراهان این فرد مصدوم حاکی است وی ساعت ۱۸ و با تلاش ویژه و ستودنی امدادگران هلال احمر به روستا منتقل شده و از آنجا عازم بیمارستان مرند شد.

ب.ن:  کمترین امکانات لازم برای رونق یک منطقه گردشگری، پوشش ارتباط تلفنی لازم خصوصا در حادثه های اینچنینی است. لطفا قبل از ایجاد این نوع امکانات اولیه و ضروری مردم را تشویق به سفر به این گونه مناطق نکنید.

جالبتر اینکه از طرف دهیاری روستا مبالغی به عنوان ورودیه روستا! از ماشین های ورودی اخذ می شد درحالیکه هیچ امکانات جدید و متفاوتی از دیگر روستاها که ورود به آنها رایگان و آزاد است، دیده نمی شود و باید مسئولان فرمانداری مرند درخصوص مجوز این اقدام دهیاری و محل مصرف این مبالغ توضیحات لازم را به مردم بدهند.

?گزارش از : محمدزاده علمداری – سردبیر اعتدال پرس

انتهای خبر