با حکم وزیر کشور؛ فرماندار اهر رفتنی شد

در واپسین روزهای دولت یازدهم که شاید واپسین روزهای صدارت رحمانی فضلی در وزارت کشور نیز باشد، وی حکم به تغییر محل ماموریت عابدی فرماندار اهر داد.

image_pdfimage_print

در واپسین روزهای دولت یازدهم که شاید واپسین روزهای صدارت رحمانی فضلی در وزارت کشور نیز باشد، وی حکم به جابجایی فرماندار اهر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، وزیر کشور در حکمی سید محمد عابدی را به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی منصوب کرد.

در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به سید محمد عابدی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم آذربایجان غربی به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” موفق باشید.

سید محمد عابدی متولد سال ۱۳۴۴ در قم می باشد و اصالتا اهل شهرستان خوی از آذربایجان غربی است.

عابدی  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی جغرافیا و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری می باشد.

وی از سال های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ در زمان فرمانداری پرویز امجدی و رضا عبادی در شهرستان اهر به عنوان معاون فرماندار مشغول به خدمت بود.

همچنین پیش از این سمت‌ های مختلفی همچون بخشداری مشگین‌ شهر و معاونت فرمانداری‌ های مشگین‌ شهر و شبستر را عهده‌ دار بوده و از اول دی ۱۳۷۶ به مدت پنج سال نیز فرمانداری چالدران در آذربایجان غربی  را بر عهده داشته است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، عضو کمیته امنیتی کمیسیون ایران و ترکیه و کارشناس مطالعات سیاسی و دانشجویی استانداری آذربایجان‌ شرقی از دیگر مسئولیت‌ های وی در مجموعه وزارت کشور است.

*گفتنی است ابطال انتخابات سال گذشته مجلس دهم در حوزه اهر و هریس حواشی سیاسی زیادی علیه عابدی فرماندار  اهر ایجاد کرده بود و از مدتها پیش گمانه زنی هایی مبنی بر تغییر محل ماموریت وی داده می شد.

انتهای خبر