آخرین اخبار از کابینه دوازدهم/ وزیر دفاع: فرد دیگری عهده‌دار وزارت دفاع در دولت آینده خواهدبود

سردار دهقان در خصوص حضور خود در کابینه دولت دوازدهم به عنوان وزیر دفاع گفت: در دولت آینده فرد دیگری از بدنه وزارت دفاع، وزیر خواهد بود.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از مهر، سردار حسین دهقان در حاشیه مراسم افتتاح مسجد وزارت دفاع اظهارداشت: برای دولت آینده فردی از بدنه وزارت دفاع برای تصدی مسئولیت این وزارتخانه انتخاب می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: طی این ۴ سال تلاش کردیم به وظیفه‌مان عمل کنیم.

سردار دهقان در ادامه در خصوص ساخت مسجد وزارت دفاع گفت: از دو سال پیش بنا بر بررسی‌هایی که برای احداث مسجد و مرکز فرهنگی مذهبی به عمل آمد، مشخص شد مناسب‌ترین محل برای ساخت مسجد منطقه پاسداران تهران است؛ چرا که کمبود وجود مسجد و مرکزی فرهنگی مذهبی احساس می‌شد.

وی افزود: لذا با تلاشی که صورت گرفت بعد از ۲ سال این مسجد آماده استفاده کارکنان وزارت دفاع و عموم مردم قرار گرفته است که در طراحی آن هم سعی شده علاوه بر سادگی، ابهت و زیبایی، بنابر طرح‌های ایرانی اسلامی باشد.

سردار دهقان گفت: در هزینه‌های احداث این مسجد همه مسئولین و کارکنان وزارت دفاع در حد وسع خود کمک کرده‌اند و مجموعه کارکنان وزارت دفاع به ویژه همکاران ما در بخش فرهنگی، همگی آماده هستند ایثارگرانه برای ترویج شعائر مذهبی و اسلامی تلاش کنند.