معلوم نیست مطالب روزنامه مجازی گلادیاتور سرخ از کجا هدایت می‌‌شود/ با عوامل این روزنامه خودخوانده برخورد می‌‌کنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: فایل الکترونیکی که با عنوان روزنامه گلادیاتور سرخ در فضای مجازی منتشر شده فاقد مجوز قانونی است.
معلوم نیست مطالب روزنامه مجازی گلادیاتور سرخ از کجا هدایت می‌‌شود/ با عوامل این روزنامه خودخوانده برخورد می‌‌کنیم

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، محمد محمدپور در جمع خبرنگاران با اشاره به درج مطلب موهن در یک نشریه الکترونیکی غیرمجاز، ابراز داشت: این نشریه مجوزهای لازم را نداشته و معلوم نیست، مطالب آن از چه محلی هدایت، تدوین و انتشار می‌‌یابد.

وی با بیان این‌ که توهین به اقوام مختلف ایرانی به ویژه مردم فهیم و تمدن ساز آذربایجان و تبریز از سوی هر کسی که باشد، زشت و محکوم است، اظهار کرد: متولیان این نشریه الکترونیکی که بدون مجوز قانونی اقدام به انتشار در فضای مجازی کرده‌اند، مرتکب عمل مجرمانه نیز شده‌‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: در تماس و رایزنی با معاونت مطبوعاتی و معاونت امور حقوقی ‌و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیری‌‌های لازم برای استفاده از ظرفیت های قانونی برای برخورد با این روزنامه مجازی خود خوانده را انجام می‌‌دهیم.

محمدپور ادامه داد: این اقدام هیچ سنخیتی با فضای حرفه‌‌ای خبری حاکم بر رسانه ندارد و چنین حرکت هایی بی تردید موجب انزجار رسانه‌‌های رسمی و حرفه ای کشور است.

گفتنی است؛ روزنامه مجازی گلادیاتور سرخ روز پنجشنبه پس از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی مطلبی توهین آمیز علیه مردم تبریز درج کرده بود.