معرفی فرمانده جدید پایگاه شکاری هوایی تبریز/ پس از ۴ سال دلم نمی آید از تبریز دل بکنم

فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز گفت: کارهایی که در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز انجام شده در حد سه کتاب آماده شده و به یادگار در این پایگاه خواهد ماند.  به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، امیر خلبان حمید واحدی ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید فکوری با بیان اینکه مقام‌ها […]

image_pdfimage_print

فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز گفت: کارهایی که در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز انجام شده در حد سه کتاب آماده شده و به یادگار در این پایگاه خواهد ماند.

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، امیر خلبان حمید واحدی ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید فکوری با بیان اینکه مقام‌ها و رتبه‌هایی که این پایگاه کسب کرده شایسته نام تبریز بوده چرا که اینجا شهر اولین‌ها بوده و همیشه باید اولین باشد، اظهار داشت: کارهایی که در این پایگاه انجام شده در حد سه کتاب آماده شده و به یادگار در این پایگاه خواهد ماند.

وی افزود: کارهای بزرگ بسیار و گسترده‌ای در این پایگاه انجام شده و این کارها بر اساس بر اساس تلاش همه همکاران با دل و جان انجام شده، همکارانی که همیشه شعارشان «سرباز ولایت» بوده و همیشه با تلاش و کوشش خواستند ثابت کنند سرباز ولایت هستند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز خاطرنشان کرد: از سالی که وارد این پایگاه شدم و فرماندهی خانه پاسداران آسمان ولایت پایگاه شهید فکوری را برعهده داشتم بخاطر همه مهربانی‌هایی که در تبریز با من شده امروز پس از ۴ سال هر چند همه ایران سرای من است اما دلم نمی آید از تبریز دل بکنم.

این گزارش حاکی است، در این آیین که سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در آن حضور داشتند، ضمن تجلیل از خدمات سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی در مدت تصدی مسئولیت فرماندهی پایگاه شکاری شهید فکوری، سرتیپ دوم خلبان سیدجاوید هاشمی ممقانی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

انتهای خبر