واگذاری کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز به هیأت حمایت از صنایع

استاندار آذربایجان شرقی از واگذاری کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز به هیأت حمایت از صنایع خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، مجید خدابخش در دیدار رئیس هیأت حمایت از صنایع کشور، ضمن بررسی موضوع واگذاری کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز به این هیأت، بر آغاز به کار مدیریت این کارخانه توسط هیأت اجرایی تأکید کرد. وی با اشاره […]

image_pdfimage_print
استاندار آذربایجان شرقی از واگذاری کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز به هیأت حمایت از صنایع خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، مجید خدابخش در دیدار رئیس هیأت حمایت از صنایع کشور، ضمن بررسی موضوع واگذاری کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز به این هیأت، بر آغاز به کار مدیریت این کارخانه توسط هیأت اجرایی تأکید کرد.

وی با اشاره به تعطیلی یک و نیم ساله کارخانه بلبرینگ‌سازی و بیکاری کارگران این کارخانه، گفت: در این مدت علی‌رغم عدم استفاده بسیاری از کارگران از مزایای بیمه بیکاری، به دلیل عدم احتساب این بیمه به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور، حقوق کارگران توسط دولت پرداخت شده است.

استاندار آذربایجان شرقی از اعضای هیات اجرایی این کارخانه خواست که برای مدیریت بهینه این کارخانه و جلوگیری از زیان‌دهی آن، برنامه های عملیاتی ارائه دهند.

وی، تحویل کارخانه بلبرینگ سازی به هیات حمایت از صنایع کشور را اتفاقی مبارک در حوزه تولید و صنعت استان قلمداد کرد و ادامه داد: خوشبختانه این رویداد، مسیر خوبی را طی کرده است و نقطه عطفی در تاریخ تبریز محسوب می شود.

لزوم استفاده از مشاوران متخصص و ارائه برنامه های راهبردی و همچنین کمک فکری کارآفرینان به هیأت اجرایی کارخانه بلبرینگ سازی از دیگر مواردی بود که خدابخش در این دیدار بر آن‌ها تاکید کرد.

در این نشست، صمد حسن زاده، عبدالرحمن ارشدی، حسین نجاتی و میراحد حسینی به عنوان اعضای هیأت اجرایی کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز معرفی شدند.

همچنین اعضای هیأت حمایت از صنایع کشور با حضور در کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز، مدیریت این کارخانه را رسماً بر عهده گرفته و اعضای هیأت اجرایی را معرفی کردند.

تفاهم‌نامه واگذاری این کارخانه نیز با حضور اعضای هیأت حمایت از صنایع و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در محل استانداری به امضا رسید.

انتهای خبر