انتصابات جدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی/معرفی سه مسئول جدید در حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی انتصابات جدید در استان را معرفی کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و ریاست ستاد نماز جمعه تبریز اظهار داشت: تحقق بخشیدن […]

image_pdfimage_print
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی انتصابات جدید در استان را معرفی کرد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) ، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و ریاست ستاد نماز جمعه تبریز اظهار داشت: تحقق بخشیدن فرامین مقام معظم رهبری توسط امام جمعه باید صورت گیرد و جزو وظایف آنهاست و باید تلاش کرد فرامین ایشان در حوزه مسؤولیت هر امام جمعه اجرایی شود.

وی با تاکید به اینکه آنچه انتظار از ائمه جماعت می‌رود، پدر معنوی بودن است، گفت: یک امام جمعه باید به همه افراد منطقه خود نگاه پدرانه داشته باشد تا مردم نیز همین نگاه را به او داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان، حفط اصول و وحدت را دیگر وظیفه امام جمعه دانست و افزود: این خواسته مقام معظم رهبری بوده و برای احقاق آن باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسؤول قبلی شورای سیاست‌گذاری و ریاست ستاد نماز جمعه استان یک فرد انقلابی بوده که به علت برخی مسائل خانوادگی توانایی ادامه این مسؤولیت را نداشت و استعفا کرد، گفت: حجت‌الاسلام رسول مشهوری با پیشنهاد بنده و با تصویب شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان انتخاب شده و امید است در ساماندهی امور ائمه جمعه استان موفق باشد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام فقیه نیز به ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در استان منتخب شده و برای ایشان نیز آرزوی موفقیت داریم.

وی ابراز کرد: حجت‌الاسلام موسوی‌شناس نیز به عنوان رئیس ستاد نماز جمعه استان انتخاب شده که امیدواریم با تدبیر نهاد نماز جمعه در جذب جوانان و جوان‌گرایی در این نهاد موفق باشند.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: جلیل‌پور برای مسؤولیت روابط عمومی و امور بین‌المللی دفتر نماینده ولی فقیه  در استان معرفی و انتخاب شدند.

همچنین از خدمات حجت الاسلام تقی زاده در مسئولیت ستاد نماز جمعه تبریز و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و حجت الاسلام مشهوری در مسئولیت ریاست دفتر نماینده ولی فقیه تقدیر کرد.

انتهای خبر