رویای سرخآبی آذربایجان در لیگ برتر فوتبال رنگ واقعیت گرفت/ گسترش فولاد رسما لیگ برتری شد

جواز صعود دومین تیم تبریزی به لیگ برتر فوتبال  در مشهد صادر شد. امروز تیم گسترش فولاد تبریز با تساوی مقابل ابومسلم خراسان توانست دو هفته مانده به پایان مسابقات، صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند. این بازی که در چارچوب هفته ۲۴ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه تختی مشهد […]

image_pdfimage_print

جواز صعود دومین تیم تبریزی به لیگ برتر فوتبال  در مشهد صادر شد.

امروز تیم گسترش فولاد تبریز با تساوی مقابل ابومسلم خراسان توانست دو هفته مانده به پایان مسابقات، صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند.

این بازی که در چارچوب هفته ۲۴ رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد، منجر به صعود تیم تبریزی به لیگ برتر شد که این امر خوشحالی تماشاگران و اعضای این تیم را به همراه داشت.

در این دیدار ابتدا هر دو تیم در دقایق اولیه بازی یک دیدار با احتیاط انجام می دادند ولی در ادامه گسترش فولاد توانست گل اول این دیدار را به ثمر برساند. با شروع نیمه دوم تیم تبریزی توانست گل دوم را بزند و اختلاف را به دو گل برساند.

ابومسلم که میزبان این دیدار بود فشار خود را روی دروازه گسترش فولاد بیشتر کرد تا اینکه با دو گل توانست نتیجه را به تساوی بکشاند.

نتیجه با این تساوی به پایان رسید تا تیم گسترش فولاد تبریز حضور خود را در لیگ برتر قطعی کند و دو دیدار این تیم در هفته های آتی تشریفاتی باشد.

** دیدار تیم‌های فوتبال ابومسلم خراسان و گسترش فولاد تبریز با حاشیه‌های مختلفی همراه بود.

تعدادی از تماشاگران تبریزی برای تماشای این دیدار به مشهد آمده بودند که بعد از پایان بازی جشن قهرمانی در مشهد برگزار شد.

تیم تبریزی ابتدا با دو گل پیش افتاده بود،‌ اما بازیکنان ابومسلم توانستند در ادامه، بازی را به تساوی بکشانند که همین امر “رسول خطیبی” مربی بازیکن تیم فولاد گسترش تبریز را مجبور کرد که خودش وارد زمین شود.

در دقایق پایانی این بازی داور مسابقه یک پنالتی به سود تیم میهمان اعلام کرد و بازیکن ابومسلم را از زمین اخراج کرد، اما با ورود کمک داور به موضوع رای داور در مورد پنالتی تغییر و یک خطا به سود تیم تبریزی اعلام شد.

در حالی که بازیکنان ابومسلم بابت نتایج نامناسب این فصل خود با چهره مغموم زمین بازی را ترک کردند اما شادی صعود تبریزی‌ها تا دقایقی بعد از بازی همچنان ادامه داشت و فوتبال مشهد برای چندمین سال پیاپی شاهد قهرمانی یک تیم در شهر خود بود.

انتهای خبر