مسعودی ریحان رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی شد

مسعودی ریحان به عنوان رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، غلامحسین مسعودی ریحان (عضو شورای شهر تبریز) با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی استان، بعنوان رئیس جدید شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد. در جریان این انتخابات که با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان های استان در […]

image_pdfimage_print

نتیجه تصویری برای غلامحسین مسعودی ریحان

مسعودی ریحان به عنوان رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، غلامحسین مسعودی ریحان (عضو شورای شهر تبریز) با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی استان، بعنوان رئیس جدید شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

در جریان این انتخابات که با حضور نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان های استان در محل استانداری برگزار شد، بهبود جعفری از شهرستان اهر، ابوالقاسم داداشلو از شهرستان مرند و وحید پورقاسمی از شهرستان ملکان نیز به‌عنوان نمایندگان شورای استان در شورای عالی استان ها انتخاب شدند.

مسعودی ریحان پس از انتخاب خود به این سمت بر جلوگیری از عدم تکرار فساد سالیان گذشته در شوراهای استان تاکید کرد و گفت: با پیراهن سفید امده ایم و نخواهیم گذاشت این پیراهن لکه دار شود.

گفتنی است، شورای اسلامی استان متشکل از نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان ها است که وظیفه هماهنگی و نظارت شوراها در استان را بر عهده دارد.

انتهای خبر