رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای شهر تبریز:

مخالف نصب داربست و استقرار بتن در کنار خیابان‌‌ها هستم/ کمیته فنی سازمان زیباسازی باید ایمنی تابلوها را بررسی کند

آجودان زاده از جمع آوری داربست‌‌ها و بتن‌‌های شهری خبر داد و گفت: تمام تابلوهای داخل شهری باید ایمن سازی شوند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از آناج،  علی آجودان زاده در خصوص داربست‌‌ها و تابلوهای موجود در سطح شهر اظهار کرد: اماکنی که قرار است تابلوهای شهری مخصوصا تابلوهایی حجیم در آن نصب شوند باید […]

image_pdfimage_print

آجودان زاده از جمع آوری داربست‌‌ها و بتن‌‌های شهری خبر داد و گفت: تمام تابلوهای داخل شهری باید ایمن سازی شوند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از آناج،  علی آجودان زاده در خصوص داربست‌‌ها و تابلوهای موجود در سطح شهر اظهار کرد: اماکنی که قرار است تابلوهای شهری مخصوصا تابلوهایی حجیم در آن نصب شوند باید از لحاظ فنی، موقعیت و جایگاهی که در آنجا نصب خواهد شد، بررسی گردد تا امنیت و ایمنی تامین شود.

وی ادامه داد: در سازمان زیباسازی باید کمیته‌‌های فنی وجود داشته باشند تا این امر را بررسی کنند؛ بنده دقیقا نمی‌دانم که این تابلوها از نظر فنی بررسی شده‌‌اند یا خیر ولی در دستور کار قرار داده‌‌ایم که از طریق کمیسیون تحقیق و نظارت بررسی صورت بگیرد و مشخص گردد تابلویی که در سه‌راهی ولیعصر سقوط کرد تاییدیه فنی داشته یا خیر و یا از لحاظ فنی بررسی شده یا نه.

دبیر هیئت رئیسه شورای شهر تبریز با اشاره به بتن‌های ریخته شده در کنار خیابان‌‌ها و داربست‌‌های ساختمانی موجود در کنار خیابان‌‌ها، عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم در شورای شهر با داربست و بنر زدن، گذاشتن بتن‌‌های شهری و تبلیغ کردن بر روی آنها مخالف هستم، طی مسافرتی که به مشهد داشتم متوجه شدم که تغییرات کلی در چهره شهر انجام شده و میدان‌ها و داخل شهر زیبا بودند چون از داربست‌‌ها استفاده نشده و به جای آن در هر میدان سه یا چهار عدد تابلوهای بزرگ تبلیغاتی گذاشته بودند که قطعا این تابلوها از لحاظ فنی مطمئن و بررسی شده هستند.

وی اذعان داشت: این بنرها و نابسامانی‌‌های شهر، واقعا چهره تبریز را زشت نشان می‌دهند و چون دارای ایمنی مناسب نیستند با باد کمی که می‌وزد سقوط می‌کنند، سابقه نشان داده است که سقوط این داربست‌‌ها و تابلوهای تبلیغاتی باعث به خطر افتادن جان همشهریان شده است.

آجودان در پایان تاکید داشت: برحسب دیدگاهی که شهردار و اعضای شورا دارند دستور جمع آوری این بنرها صادر خواهد شد، به خصوص دیوار های بتنی که پیگیرشان هستم و به آقای شهردار هم خواهم گفت که دستور جمع آوری آنها را از سطح شهر صادر کنند.

انتهای خبر