زمان تشییع و مکان خاکسپاری دهقان فداکار مشخص شد

عاون استاندار آذربایجان شرقی از تشییع پیکر دهقان فداکار ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه در میانه خبر داد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، طی جلسه ای صبح امروز به ریاست شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و با حضور معاونان، جمعی از اعضای شورای اداری و خانواده مرحوم ازبرعلی حاجوی (دهقان فداکار) به […]

image_pdfimage_print
عاون استاندار آذربایجان شرقی از تشییع پیکر دهقان فداکار ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه در میانه خبر داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، طی جلسه ای صبح امروز به ریاست شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و با حضور معاونان، جمعی از اعضای شورای اداری و خانواده مرحوم ازبرعلی حاجوی (دهقان فداکار) به منظور هماهنگی و برنامه ریزی مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت دهقان فداکار، در فرمانداری میانه تشکیل شد.

فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه ریزعلی ( دهقان فداکار) در پارک لاله، جنب ساختمان شورای شهر میانه به خاک سپرده می شود و  راه آهن، برای ناجی قطار، یادمانی می سازد.

 وی با بیان اینکه  اقامه نماز در محل تدفین خواهد بود، افزود: زمان تشییع ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر خواهد بود.

شکری گفت:  مسیر حرکت مردمی در مراسم تشییع تجمع در چهارراه آزادی از خیابان شهید رحیمی(برق) به سمت ساختمان شورای شهر خواهد بود.

معاون استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰در مسجد جامع امامزاده اسماعیل(ع) برگزار می شود.

همچنین در پی درگذشت «دهقان فداکار» یک‌شنبه دوازدهم آذرماه در شهرستان میانه عزای عمومی اعلام شد.

گفتنی است ” که از چند روز پیش به علت عارضه ریوی در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری بود دیشب درگذشت.

 

انتهای خبر