انتقاد رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ از ضعف اطلاع رسانی و وضعیت تبریز در آستانه این رویداد

در خود تبریز هم اثری از تبریز۲۰۱۸نیست چه رسد به تهران،اصفهان و…

بنده همه این مسائل را خدمت آقای استاندار گلایه کرده ام؛ مردم دنیا که هیچ، مردم ایران و کشورهای اسلامی نیز از این رخداد خبر ندارند حتی مردم تبریز هم اطلاعات زیادی ندارند.

image_pdfimage_print

رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ با انتقاد از وضعیت تبریز در آستانه رویداد گردشگری تبریز۲۰۱۸گفت: امروز که از فرودگاه تبریز به این سالن[پتروشیمی] می آمدم دیدم که اثری از تبریز ۲۰۱۸ بر روی اتوبوس های شرکت واحد نیست،چه برسد به تهران، اصفهان و مشهد، که تابلو یا بیلبوردی از تبریز ۲۰۱۸ در آنها نیست.

در تهران کسی دنبال کار شما نیست!/ در تبریز اثری از تبریز2018 نیست چه برسد به تهران، اصفهان و مشهد

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حمد رضا نعمت زاده وزیر سابق صنعت و رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری «تبریز۲۰۱۸»  صبح امروز در حاشیه مراسم تقدیر از خدمات وی در همایش ملی صادرات غیر نفتی کشور در تبریز با اشاره انتخاب وی به عنوان رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ اظهار داشت:  پس از تحویل وزارت صنعت، در حالی که نه استاندار و نه شهردار در استان و تبریز حضور داشتند، به بنده گفتند بیا و رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری  تبریز۲۰۱۸ باش، زمان انتصاب نیز به بنده گفتند که کارهایی در استان انجام شده  است!

وی با انتقاد از وضعیت تبریز در آستانه رویداد گردشگری تبریز۲۰۱۸گفت: امروز که از فرودگاه  تبریز به این سالن[پتروشیمی] می آمدم دیدم که اثری از تبریز ۲۰۱۸ بر روی اتوبوس های شرکت واحد نیست،چه برسد به تهران، اصفهان و مشهد، که تابلو یا بیلبوردی از تبریز ۲۰۱۸ در آنها نیست.

وزیر سابق صنعت تصریح کرد:  متاسفانه اطلاع رسانی مناسب در حوزه تبریز ۲۰۱۸ وجود ندارد و بنده همه این مسائل را خدمت آقای استاندار گلایه کرده ام؛ مردم دنیا که هیچ، مردم ایران و کشورهای اسلامی نیز از این رخداد خبر ندارند حتی در خود تبریز هم مردم اطلاعات زیادی در این باره ندارند. چند روز پیش سایت تبریز ۲۰۱۸ را باز کردم و دیدم که فقط یک زبانه است!، این وب سایت باید حداقل به ۸ زبان زنده کشورهای اسلامی و دنیا باشد.

وی افزود: خواهش می کنم بخش خصوصی اجازه داده شود تا در این زمینه ایفای نقش کنند. نباید فرصت تبریز ۲۰۱۸ از دست مان برود. کارهای بسیار زیادی می توان انجام داد.

نعمت زاده گفت: برای همه روزهای سال ۲۰۱۸ باید از الان برنامه ریزی می شد و مردم و گردشگران بدانند در کدام روز برنامه مورد علاقه شان در تبریز وجود دارد.  برخی کارها هستند که هزینه چندانی ندارند، اما باز هم بی توجهی می شود.

وی در پایان گفت:  خوشبختانه آقای رئیس جمهور در مراسم افتتاح این رخداد در آغاز سال ۹۷ حضور خواهند داشت اما خودتان در استان و تبریز پیگیر کارهای تبریز ۲۰۱۸ باشید؛ در تهران کسی دنبال کار شما نیست! بایستی جنبه های اطلاع رسانی تبریز ۲۰۱۸ تقویت و برای ۳۶۵ روز سال ۲۰۱۸ برنامه داشته باشید تا مردم ایران و جهان به تبریز می آیند.

انتهای خبر