مهلت استانداران برای تغییر فرمانداران

سخنگوی وزارت کشور گفت: تغییرات فرمانداران در دولت دوازدهم، حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری انجام شده و در اسفندماه همایش فرمانداران سراسر کشور برگزار می شود. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از مهر، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: بر اساس دستور وزیر کشور و در جلسه شورای معاونین، مقرر […]

image_pdfimage_print

سخنگوی وزارت کشور گفت: تغییرات فرمانداران در دولت دوازدهم، حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری انجام شده و در اسفندماه همایش فرمانداران سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از مهر، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: بر اساس دستور وزیر کشور و در جلسه شورای معاونین، مقرر شد تغییرات فرمانداران در دولت دوازدهم، حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری انجام شده و در اسفندماه همایش فرمانداران سراسر کشور به منظور تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برگزار شود.

سخنگوی وزارت کشور، جوانگرایی، شایسته‌سالاری و مشی اعتدالی را رویکردهای اصلی در انتخاب فرمانداران دولت دوازدهم دانست و افزود: ارزیابی جامعی از عملکرد فرمانداران کنونی انجام شده است و مبتنی بر سیاست های دولت، تصمیم گیری درخصوص فرمانداری ها در دستور کار وزارت کشور قرار دارد.

انتهای خبر